Ma pregatesc sa plec spre usa cand Claire ma striga:
- Hei, unde mergi?
- In oras cu Ryan.
- OoOoOoOo! Porumbeii!!
- Realizezi ca suntem iubiti de mult, asa-i?
- AWW!!! CAT DE CUTE SI KAWAII!
- Ai patit ceva?!
- Nu, doar ca imi plac indragostitii. Hei, crezi ca are si un frate sexy?
- CLAIRE!!!
- Scuze, scuze, ok? I'm single, bitch.
- Ok, dar nu trebuie sa ma faci bitch.
- Nici macar nu stii ce inseamna, asa-i?
- Ba stiu ce inseamna, dar nu vreau sa o spun...
- Mhm... *sarcasm*
- UITE CAT E CEASUL! TREBUIE SA PLEC, PA, PA!!
- Ok, dar sa nu imi vii acasa gravida!
- Taci odata! :))Plec afara si il vad pe Ryan intr-un lamborghini.
- De unde ai masina aia?
- Vechitura aia? Eh, e al tatalui meu..
- VECHITURA?! E UN LAMBORGHINI, E CEA MAI NOUA MASINA EVER!!
- Ok, ok! Scuze ca i-am zis vechitura.
- In fine, hai sa mergem, iubi.
- Ok... iubi.Mergem la un restaurant elegant si am noroc (,) ca mi-am luat o rochie frumoasa si eleganta pe mine, deoarece nu stiam unde ma duce. L-am lasat sa ma surprinda. Si m-a surprins, sincera sa fiu.
- Wow! E minunat! Cum de ai rezervat locuri aici? Costa o gramada de dolari!
- Heh, orice pentru tine.Spune si ma saruta, mai apoi invitandu-ma la dans.
Am dansat toata noaptea si a fost minunat...
- Te iubesc!
- Si eu, Ryan. Foarte mult. Dar inca nu stiu cum ai facut rost de atatia bani?
- M-am imprumutat...
- Ok, hai sa lasam subiectul asta. Sa ne bucuram de dans, spun si il sarut.Dupa vreo 5 ore de dansat, baut, mancat si râs, am plecat acasa si ne-am pus in pat, obositi.
Va urma...
CITITI TOOOOT PLEASE!
A/N: Hei! As vrea sa va intreb daca veti vrea ca atmosfera sa se incinga. Adica ei doi sa se casatoreasca si sa faca copii. Apropo, sunt foarte perversa deci aveti grija :)).
Treaba e ca as vrea sa postez capitolul cu ei casatorindu-se peste vreo 3 capitole mai incolo, dar daca vreti sa o grabesc putin, pot.
Ok, nu va mai plictisesc, good bye!