I don't wanna die*

4.6K 374 23
                                    

     Pozostały mi dwie opcje. Nauczyć się wszystkiego sama albo robić to, co inni.

     Podpatrzyłam jak grzebią w śmietnikach. Zasypiałam pod brudnym kocem. Rzadko kiedy udawało mi się umyć. A kiedy nic innego mi nie pozostało, kradłam.

     Nawet specjalnie się nie zdziwiłam, kiedy usłyszałam szepty o napadzie. Szczerze mówiąc od dawna mało co jest w stanie mnie zdziwić. Nawet to, że w pewnym momencie ktoś wcisnął mi nóż do ręki i pociągnął za sobą. Nie obchodziło mnie skąd wziął broń.

     Nie weszłam jako pierwsza. Kiedy już znalazłam się w sklepie, było prawie po wszystkim. Kilku obdrapanych facetów przytrzymywało kasjerkę. Podejrzewałam, że to samo stało się z resztą obsługi. Reszta naszej bandy  zabierała jedzenie. Taki obrazek nie wywarłby na mnie najmniejszego wrażenia, gdyby nie jeden szczegół. Mała dziewczynka w różowej sukience. Albo koszuli nocnej. Nikt nie zwracał na nią uwagi. A ona stała pośrodku krzyków i bieganiny. Co rusz mijana przez śmierdzącego człowieka. Ale się nie przejmowała. Wyglądała jakby kogoś szukała. I wtedy spojrzała na mnie. Tymi swoimi zielonymi oczami. Trwało to może sekundę. Ktoś ją zasłonił, a kiedy już przebiegł, tamto miejsce było puste.

     Wtedy widziałam ją po raz pierwszy.



______

* - tytuły to fragmenty piosenki "I don't wanna die" Hollywood Undead

Moje nowe życieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz