Zaman mı ? Her geçen yıl,her geçen saat,her geçen dakika kadar aklımdasın
Aylardan Kasım bir sonbahar mevsimiydi günlerden cuma günüydü güneş batmak üzereydi ve ben yine kulagım da kulaklık güneşin batışını izliyordum birden annemin sesiyle irkilmiştim semra diye, kulaklıgı cıkarıp yanına gittim ve bana daha hazırlanmadın mı demişti ben ise kulaklımıgı tekrar kulagıma takarak sessizce odama dönmüştüm dügüne gitmek mi beni düşündürüyordu cesareti mi toplayıp hemen kıyafetlerimi bir deneyip bir çıkarıyordum en sonunda bir sarı elbiseme karar vermiştim aksama hazır bir sekilde salona inmiştim annem beni görünce semra gelmeye mi karar verdin dedi bende evet annecigim dedim gold dügün salonuna dogru yol almaya başladık yaklastıkca ben de heyecan artmaya başlamıstı ama bi andanda korkuyordum beni görünce nsl tepki vericekti diye ben yol boyu düşünürken salona gelmiştik her adımı atarken bende heyacan artıyordu içeri girdigimde ise hemen zehra nın yanına gitmiştim beraber oturup onu bunu çekiştiriyorduk kafamı bi çevirdim ki karşımda berk göz göze gelmiştik bakıstıktan sonra kafa mı çevirmiştim zehrayla konusmaya devam ederken bi anda msj gelmişti berk ten ve ben şok olmustum msjında güzel görünüyosun yazmıs ben sok olmustum😮salondan cıkınca bana tekrardan msj gelmişti nabıyosun diye bende yeni dügünden çıktık yazmıstım ve bana eve mi gidiyorsun demişti bende tabiki başka nereye gidebilirim yazmıstım tekrardan bana tatlıgın karşisındaki şaşkınlıgıma ver yazmıstı ve ben o anda .....