••OKULDAN DEVAM ••

161 29 4
                                    

ŞEVVAL' DEN
- Koray bu kübra , kübra bu koray..
- Kübra bu tuna. , tuna bu kübra ..
Hadi hayırlısı....

Evet arkadaslar kubra okula yeni geldi . MAALESEF benimle aynı sınıfta değil .. ama bizim yan dublex de oturuyor ve kubra 17 yaşında ( sevval )

- Kübranın agzi var o kendini tanitabilir.! (Koray)
- Hahahh aynennn ( tuna)
- Tamam tamam kızın üzerine gitmeyin .. Solistlik yapıyorum kendimce , 17 yasimdym ,hayvanları cok severimmm hemde cook ❤ bukadarr ee siz kac yasindasiniz gencler .. ? ( kubra)
- Ben 18 im  evde ..( tuna)
- Ben de 18 yaşındayım ben  muzik ile ugrsasiyorum.
" Hepsi bir agizdan aramiza " hosgeldiiiiiin " diye bagirdilar farketmesemde hunharca gülmüştüm .. "
Oglen arası bitince eve gitme vakti gelmisti

KÜBRA'DAN DEVAM

Şevval beni koray ve tuna ile tanıştırdı. Koray bayaa yakışıkliydı tunada bi okadardı ama birşey belli etmemiştim. Tunanin mimikleri , hareketleri bana daha yakındı acaba ona karşı.....?
"Kübra sen nediyon ya daha cocuğu ilk gordügünde boyle dusunmler falan "
İç sesime hak vermiştim .. Okuldayken beni koray ve tunaya Şevval anlatmisti ama bu hic hoş değildi çünkü ben kendimi tanıtabilirdim... Sanırım heyecanlanmıstı ..Oğlen arasının bitme zili çalmıştı sınıftaki kızlar kaş göz hareketi yapıp beni kendilerine bulaştırmaya çalışıyorlar ama ben aldırmiyordum.. Eve gitme zamanı gelmisti, sevval koray tuna benim sınıftan çıkmami bekliyordu . Bir süre sonra yola koyulmustuk . Sevval benim koluma girerek metroya doğru yürüdük yanımızda koray ve tuna da geliyordu . Gene ben lafa dalarak.!.!

- Gençler siz nereye bizimle ? ( kübra)
- Biz huzur mahallesinde oturuyoruz yani sizin mahallede oturmuş oluyoruz.(koray) artık cok yakınız ;)
Koray böyle dediginde bn şok olmuştum..
- 4 grup olarak cok iyi anlasicaz sanirim. Eger kavga edersek birbirimizden vazgecmicez ! Cunku en buyuk dostluklar kavga 'yla baslar (kubra)

- O en büyük aşklar olmasın? ( tuna)
- Evet ama bizler dostuz .. (Sevval ve kubra ayni anda )
Diyerek herkez çenesini kapattı . "Acaba hobileri neydi .?????"
- Arkdaslar ben klasik gitar caliyorum koray elektro gitar caliyor, tuna ' da batari  ve kubrada solist nedersiniz?? ( sevval)

- Heh bende hobinizi sorucaktım.. ( kubra )
- E ozamn tuna nin  evinde calismalar yapalim . ( koray)
Herkez korayı onayladıktan sonra eve gelmiştik , herkez evlerine dagildi. Anneme bugun başimdan geçenleri anlattım, annem babam ben aksam yemegini yedikten sonra odama cekildim kitap okuyamadan uykuya daldim....

°YAKIN DOSTLUK°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin