Artık bitti !!!

81 24 3
                                    

İlk defa kendim uyanmıştım . Alarm daha çalmamıştı bile şevval kalkmış bizlere kahvaltı hazırlamıştı . erkekler salonda uyumuşlar zaten bizle uyuyamazlardı . sevval e yardıma gitmeden önce banyodaki rutin işlerimi hallettim . Daha sonra yazdıgim kitabimin okuyucu sayısına baktim ve mutlu oldum .. Hani bu okuyucular sizsiniz hani siz yani sizide unutmuyorum. Mutfaga inip şevvale yardım ettim zaten şevval işin yarısıni bitirmiş . Bende gittim korayla tunayı uyandirmaya.!!?
-Gıız napeyon buda he napeyonuz giz buda gakın soğan doğrayın ! Diye bağırdım .
Nediyosun kübra yaa. ( koray)
Şaka maka hadi kalkın . sevval bize kahvalti hazirlamis.
Tamam geliyoruz( koray)
Herkez sofraya geldi ve kahvaltilarini bir guzel yedi.
Biz sevvalle, hemen odada ustumuzu degistirdik. Koraylarda salonda degistirdi.
Dost uyanmış yanımiza gelmişti okul cikisi onu eve goturecektim. Ayten teyze onun karninı doyururdu.
...
Okula geldigimizde , pis cadı ada sınıftaydı .sınifa giriş yaptigimda " Ooooo kimleri görüyoruz " dedi hiç aldırış etmeden yerime geçtim. Bugun sorunsuz geçmisti okul . Bugun gözüm seyiriyordu , bu çok sinir bozucu bir şeydi. Şevval ile okuldan çıktık . eve dogru giderken kırmızı mini cooper bir araba " Gelin sizi eve bırakayım dedi " tabiki bunu kabul etmemistik ama kadın zorlamıştı.
- peki . dedik kadından ne zarar gelebilirdiki.
Arabaya bindigimizde arabayı inceliyordum. Birşey farkettimki kadın dikiz aynasından bize bakıyordu. Biraz suphelenmistim aslında koraylarda bugun secmisti bizimle gelmemeyi. Ah hersey beni bulmak zorundami?
- ya kübra bak birsey olucak . Ben süpheliyim bir sey olucak ( sevval)
- insallah bir sey olmaz .

Pardon nereye gidiyoruz .? Evimizin yönü bu yol değil ?
- Merak etmeyin . ben kestirme yolu kullanıyorum.

Fakat en kestirme yol benim dediğim yoldu. Sevvalin dedigi gibi birşey olucak tı bundan emindim.

Tamam biz burada inicez dururmusunuz . ( kübra)
Kadın ses vermemişti.
İndirin bizi !
Kadın arabayı hızlı sürmeye basladi. Gittikce korkuyorduk . ee oyle herkezin arabasına binersen.

Araba bir anda durdu. Beyaz bir dublex ev di geldigimiz pencereler sonuna kadar açık kurumuş agaclar. Tamam cok yapmacik oldu ama olsun 😀 bizi indirdi .
- burasida neresi?!!! Nereye getirdin bizi!!!
- kizlar sakin olun !
Aşağılık kadın nasıl sakin olalim he !!!!?
Kadın ses vermedi .
- Hey ! Artık bitti.
Diye bi erkek sesi geldi . arkamiza donmekten korkuyorduk. Bu ses tanıdıkti!!!!!!!?
🙈🙊



Simdilik bukadar . Vote , yorum atmayi unutmayin sizi cooook seviyorum bu hikayeyi sevdiginizi bana gosterin. Amerika şivesi: hey lanet olası bu hikayeyi oylayın ve lanet olası olan yorumları atın dostum!! Tabiki boyle demiyorum ama sizden vote bekliyorum yorum bekliyorum. Merakla bekleyin iyi seyirler dgaadg. İyi seyirlerde ne ? İyi okumalar bu ara sakın sabah zannedipte gece 3 de dışarı cikmaya kalkmayin 🙀🙀🙀🙀😀😀😀😀😀😀

°YAKIN DOSTLUK°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin