Bugün kapı zilinin sesi ile uyandım . "Sabahın köründe kim olabilirdi? ". Yataktan kalktığımda , saçım bonus olmuş , pijamalarım çoraplarımın içine hapis olmuş hatta tırnaklarımda yarım yarım beyaz öjeler...
Kapıyı açtığımda karşımda bizimkileri gördüm ,anlamsızca gülüyorlardı...
- Selam millet , siz o sıcacık sizi sahiplenen yatağınızdan kalkıp. Teee buraya kadar geldiniz ( alkış sesi ) .
- Hahahahhahahah ( hepsi gülüyor )
Bizimkiler gülerken ellerim belimde tebessüm ediyordum.
-Ne yani biz senin gibi tembel miyiz ? ( tuna )
-Ya alemsiniz ya hahhah sabah sabah .. ( sevval )
-Aa tembelmiş öyle olsun bakalım ... Hadi içeri ,kahvaltıya ..
-Bir an içeri almiyacaksin saniyordum .. ( koray )
Şevvalle kahvaltılıkları hazırlamaya başladık.
..............
Kahvaltı enfesti hadi artık gidelim .. ( koray )
Herkez korayı onaylarken ben onaylamadım .
- Sen ciddi olamazsın tabikide beni burda bekleyeceksiniiiz ..!!
- hahahhahahhah !!.!
Arkamdan gülerlerken ben odama çıkıp, yüksek bel pantolonumu,üstüne kısa ama bol pembe kırçıllı kazağımı üstüme geçirip aşâğıya indim . evden çıkmadan önce anneme ;
" Günaydın annecim dağınıklıgi görürsen kızma, arkadaşlarimla kahvaltı yaptık okula gidicez seni seviyorum ..."
Not yazdım ve evden çıktık .
Yolda giderken ;
Arkadaşlar numaralarınız silinmiş hadi verin bekliyorum . ( kübra )
- 0542*** ***
- 0507 *** ***
- 0554 *** ***
- hemen kayıt ediyorum .
Sohbet esnasında okula girmişiz. Bugün derse girmeyip müzik calismak icin depo bulacaktık . depo uygun olmayacaktı ama imkanımız onu gerektiriyodu.
Depo aramaya koyulduk..
.......
Maalesef bulamadık . Şimdi neyapacağız diye düşünürken müzik odasının kapısının açık ve sınıfın boş oldugunu farkettik . dersin tenefüse girmesine daha cok vardi hemen müzik aletlerinide alıp , çalmaya basladik " somebody".. Gayet güzel soylemiştik . inanarak , severek... Müzik grubu için en uygun şarkı buydu . benzemiş gibi olduysa kusura bakmayın ..
Şarkı bittiğinde koridorda gezinen ögretmen , sesimizi duyup bir anda kapıyı acti ..
Alkışlayarak iceri girdi . Sevinsekmi üzulsekmi bilemedik.. HARİKASINIZ!!!! Tamam bu eşyaları kullanmanız yasak ama siz yerinde kullandığınız icin bir sey demiyorum. Sesiniz bir harika . Sizi değerlendirmeye alıcam şımdi sınıflarınıza .!
Biz bir oh cekip birbirimize bakip gülümsedik ...
Dedikten sonra müzik sınıfından çıktık .. Tabikide bu güzel olaydan sonra derse girmeyecektik . Okuldan çıktık. Yolda cafeye gitmeye karar verdik .
Cafeye geldigimizde hepimiz birer çay aldık . koray lanet olası sigarasını içiyordu. Hepimiz yani tuna ben ve şevval korayin sigarasını aldık ve tuna o lanet şeyi elimizden alıp uzağa fırlatti . iyide yaptı hepimiz bir ağızdan gülerken koray ölümcul bakışlar atiyordu.
Teşekkürler !!! ( koray )
Nedemek hahahahah ( kubra )
Eee nede olsa 3 kişiye 1 di . gülerek masadan kalktık.
Ayrılma vakti gelmisti .
Artık eve gelmistim . anneme ve babama sulumu sulu opucuk birakarak odama çıktım rutin işlerimi halledip yatağıma gecmistim . yarında sevvalle bir planımız vardı ;-) artik yarını beklemek lazım ...
Evet arkadascagızlarımmm bir bolumun daha sonuna geldik cok mutluyum bu sizin sayenizde;-)
İyi okumalar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°YAKIN DOSTLUK°
Teen FictionHiç tanımadığınız insanlarla kisa zamanda yakın dost olabilir mısınız? Aşkı dostluk da aramayanlardandirlar . Hayatı dostluğa katanlardan dır Koray: 18 yaşında tek yaşayan bir genc Kübra: 17 yaşında izmirden babasının işi yüzünden istanbula gelmiş...