Sonunda eve gelmiştim her zaman ki gibi annemle tartışmaya başladık niye mi sizce tabikide okuldaki olanları aptal müdür hemen anneme yetiştirmiş annemde bağırarak"Yine kimi dövdun nedir bu senden çektiğimiz ya erkek olsan bu kadar olmaz yeter ya yeter"dedi.Ben de sinirlenmemeye çalışarak"nedir bu senden çektiğim mi beni istemiyor musun yük mü oluyorum ben sana?"dedim gözlerim dolmuştu niye bilmiyorum ama bu histen nefret ediyorum annem sesiz kalmaya çalışarak"Kizim seni istemiyorum diye bir sey demedim yük oluyorsun da demedim ama artık büyü ya genç kız oldun kız gibi davran artık kız gibi"diyip mutfağa doğru gitti bende odama doğru kendi kendime konuşarak"hak ediyolar ki dövüyorum kız gibiymis sanki ben erkeğim amk yeter ya geberticem o müdür malını da yarın görecek o"diyerek odama gelmiştim gercektende o müdür görecek gününü ispiyonculuk neymiş öğrensin gerizekalı herkes haddini bilecek derken telefonum çaldı arayan Linaymış telefonu acar acmaz bağırarak"O Allahın cezası müdüre gostericem gününü annemi arayıp ispiyonculuk yapmış onun ellerini kiricam aptal ya"dedi anlaşılan aynı konu"Sakin ol Lina biraz önce bende annemle tartistim aynı konu yüzünden gününü görecek o aptal herkes haddini bilecek yarin belkide yaşamının son günü olur aptalın hesabını alacağız"dedim sinirlenmemeye çalışarak Lina seslice ofladı ve"geberticem o müdürü şimdi kapatıyorum yarın icin planlar yapıcam hadi görüşürüz"dedi bende "Görüşürüz"diyerek telefonu kapattim.Hakkikaten Lina çok sinir olmuş bende çok sinir oldum mal ya gel okulun sahibini velisine şikayet et aptal ya hatsiz yarın göreceksin sen neyse şimdi uyuyım azıcık çok uykum var yarin Lina'nın planlarını uygularız hadi baybay.Welcome to cehennem okul müdürü Sıla göreceksin sen.Neyse hadi görüşürüz.Uyucam.