"Günaydın"diye ses geldi arkamdan sınıfa doğru ilerlerken arkami döndüğümde günaydın diyen kişinin Yarkın olduğunu gördüm hiç takmadan sinifa girip her zaman ki yerimi aldım duvar kenarinda en arka sıranın bir önünü canım siram ders zili calmisti benim arkamda da Lina oturuyor önümde de Efsun. Çift kişilik siralardi aslinda ama biz tek oturmayi tercih ediyorduk ders Fizikdi en sevdiğim ders hoca girdiğinde arkasından Umut ve Yarkın girdi Fizik hocası Gül"Gunaydin cocuklar bunlar yeni sinif arkadaslariniz bu Umut bu da Yarkin neyse artik dersimize basliyalik tenefuste tanisirsiniz"dedi bu hocanin bi tek bu huyunu sevmiyorum hemen derse basliyor.Hoca Umut ve Yarkina donerek"istediginiz herhangi bi yere oturun cocuklar"dedi Yarkın hemen Linanin yanina oturdu Umutta benim yanima gelip"Oturabilir miyim?Efsa"dedi hayir derdimde terbiyesizlik olmasin diye cantami kendime dogru cekip oturmasi için yer verdim.Umut oturduktan bi kac dk sonra hoca ders anlatmaya başladı fizik dersini cok sevdigim icin herseye katiliyorum ama dikkatimi toplamam gerek bunun icinde sesiz bir ortam gerek Lina ve Yarkın sağolsun sesiz bir ortam olusamiyor kırk saattir fisildasiyorla sinirle arkami dönüp"Yeter susun be artik sabahtan beri fisirfisirfisir benimkiside kafa tenefusler cuvalami girdi bi daha fisilti gelirse fena olur"diyip önüme döndüm Umut bana bakiyordu şaşkınca ben ne noldu der gibi yüzümde sacma sapan isaretler yapmaya calisiyordum derken Umut bir anda bana"neden böylesin"dedi nasilim ki ben çok mu rezilim lan"nasil neden neyleyim ki"dedim Umut gülerek"şapsal ve erkek gibi"bi an annemle yaptığım kavga geldi aklima siz bilirsiniz olum bundan sonra tam kiz gibi olucam görürsünüz"bende boyleyim her kiz gibi olamam 10 parmaginda 10u bir mi?"dedim laf sokarak gülerek bana"haklisin değil"dedi bende güldüm zafer gülüsümle arkadan Yarkın hocaya bagirarak"Hocam arkadaslarimiz cok konusuyor hic bir sey anlamiyorum"demesiyle hoca bagirarak"cikin disari"demesi bir oldu kapidan cikarken Yarkina dönüp"sen bittin oğlum son dualarini ede koy"diyip kapiyi hizlica çarpip ciktim o anda Umutla göz göze geldik kapinin dibinde niye dikiliyon mal benim cikcagimi biliyon dibime gir gir bir birimize o kadar yakindik ki bir adim daha yaklassa ilk öpücüğüm gidebilir belkide ama tabiki buna izin vermem diye düşünürken Umut gözlerime bakarak"hep böyle kal olur mu böyle saf temiz ve hakkını ara her zaman"diyerek bana biraz daha yaklasti tam beni öpucekken tokati yapistirmam bir oldu"Ne yapiyorsun be aptal sana ilk öpücüğümu vercegimi mi saniyorsun"diyerek kosarak okuldan ciktim hemen bir taksiye atlayip evimin adresini verdim ve birden gözümden yaşlar gelmisti neden böyle olmustu ki onu hic böyle biri olarak hayal etmemistim kalbim cok acımıştı neden bilmiyorum ama cok kötü hisetmistim kendimi daha çok erkendi dün bir bugün iki daha birbirimizi tam anlamiyla tanimazken nasil olurda benim ilkimi almaya calisirsin benden aptal diye düşünürken eve gelmistim taksiciye parasini verip evin kapisini açtım ve kosark odama ciktim kimseyi görmek istemiyorum yatagima kendimi atarak aglamaya başladım.Bir mudet sonra gözlerim kapanarak uykunun en derinine daldim.