"Kimsin lan sen bizi şikayet ediyon seni bu okulda rezil ederim"dedim bagirarak müdür olacak mal Silaya Linada sinirden delirmis gibi Silanin sacini tutup"Bak müdür seni burda öldürürüm sen kimsin lan hatsiz"derken müdür cığlık atarak"Saygisizlar birak sacimi bak okuldan atarım seni"dedi ben daha çok sinirlenmistim Linayi iterek Sılanin boğazını sıktım"Lan kimin okulunda kime artistlik yapiyon hadi benide attir okuldan hadi seni burda gebertirim kimsenin umrunda ve ruhunda olmaz çabuk bizden özür dile"dedim Lina kadina dalmamak icin zor tuttarken bende Sılanin boğazını daha çok sıkarken Sıla"tamam tamam özür dilerim bir daha olmıcak"dedi ben ve Lina kahkaha attık ha şöyle adam ol "Lina sen özür dileyen bir aptal duydun mu?"dedim dalga geçer gibi Linada başını olumsuz anlamda sallayarak"duymadım Efsacim"dedi bende boğazını dahada sıktım Silada"Özur dilerim"diye bağırdı.Linayla bir gülmeye başladık gören deli sancak"Aferin Sılacıgim her zaman böyle özür dile"dedim kahkaha atarak Linada sırıttı bende Sılanin boğazını daha çok sıktım ve bıraktım tam kapidan cikarken arka mı dönüp"bu burda bitmedi Sılacık kendine dikkat et tatlım"diyip en kötüsünden bir kahkaha attım ve kapıyı sertce kapattim ve sinifa dogru Linayla birlikte yürümeye başladık tam kapıyı acicaktim ki Linaya dönüp"Hadi okuldan kacalim"dedim o da hemen hevesli hevesli"olur"dedi bende gülüp "3 diyince bahçe kapisina dogru koşuyoruz"dedim o da onaylar şekilde başını salladı ben aniden"3"deyip kahkaha atarak kosmaya başladım ve bahce kapısından çıktım Linada arkamadan gelerek"yuh be kizim hile yaptin "diyince bende sarilip"Tontisim benim hadi sahile gidelim"dedim ve yürümeye başladık. Sahile geldigimizde önce derin bir nefes aldıp verdim sahil havası çok iyi geldi bir anda sanki sadece buna ihtiyacım varmis gibi hisettim ve daha cok havayi icime cektim burayi seviyorum sahili ve her zaman ki oturdugum banki burasi bana huzur veriyor huzuru burda buluyorum sahil benim herseyim olmuş elimde olsa sahilde yasarim deniz kadar güzel bi yer mi? var ya Ankarada oturanlara acıyorum neredeyse hiç deniz gormemislerdir benim yaşadığım bu huzuru bu rahatlığı bu hissi bilmiyorlar hiç bir zamanda istedikleri zaman sahil kenarina gidip huzur bulamicaklar gercekten acinacak bir durum ya da ben denizi fazla büyütüyorum ama bu his gercekten huzur veriyor sadece deniz olsun yeter deniz huzuru bulduğum mutluluğu bulduğum tek yer ve bu hissin değişeceğini de pek sanmıyorum çünkü denizden daha cok huzur veren bir yer bulundugunu sanmıyorum ya da bulduğumu deniz benim herseyim...(arkadaslar denizi biraz abartmis olabilirim ama benim için gerçekten de böyle)