KARAKTER TANITIMI.

341 14 6
                                    

Öncelikle herkese merhaba,bu ilk kitabımız. Umarız hoşunuza gider.Kitapta 2 yazar bulunmakta. Ben Emine Eylem. Diğer Yazarımız Aydanur. İnşallah beğenirsiniz. Keyifli okumalar^^

Multimedya sırasıyla; Duru,Yağız,Ada,Emre,Asya ve Aras.

DURU KILIÇ:17 yaşında,kendisini geleceğe adamış,kontrollü ve disiplinli olmanın yanı sıra,Aşka asla inanmayan,bir erkek için ne olursa olsun ağlamamaya yemin etmiş biridir.

HOBİLERİ:Kitap okumak,film izlemek.Galatasaray maçlarını asla kaçırmaz,özet olsa dahi izler. En sevdiği spor dalı voleybol.Voleybol oynamaya bayılır.

YAĞIZ KARA:19 yaşında,zengin züppenin teki.Hayatı umursamayan,''Ben mutsuzsam herkes öyle olacak'' fikri ile hareket eden bencil ve acımasız biridir.

HOBİLERİ:Adam dövmek,insanları aşağılamak.Fenerbahçe  maçlarını asla kaçırmaz.Spor yapmayı pek sevmez.Oynarsa basketbol oynar.

EMRE GÖK:19 yaşında.Yağızın sağ kolu,babası yüzünden annesini kaybetmiştir.Babası hapistedir.

HOBİLERİ:Gitar çalıp şarkı söyler,koyu fenerbahçeli.Basketbol ile arası çok iyi.

ARAS ÖZTÜRK:19 yaşında. Yağızın tek güvendiği,çocukluk arkadaşı.Çok küçükken(5-6 yaşlarındayken)babasını kanserden kaybetmiş,acısını içine atan biri.

HOBİLERİ:Çocuklarla hep samimidir. Onları mutlu etmeye bayılır. Basketbol oynamasını çok sever.Koyu beşiktaşlı(yağızla maç muhabbetine katılmaz ama laf sokar.) Adam dövmeye çalışır.

ASYA KESKİN:17 yaşında Durunun en yakın 2.arkadaşı,kötü bir niyeti olmadan yalan söyleyerek bir şeyleri idare etmeye çalışan biri.

HOBİLERİ:Voleybol oynamak,film izlemek. Alışveriş delisidir. Kartaliçedir.

ADA ÜNAL:17 yaşında. Sessiz sakin herhangi bir olaya karışmamış,Durunun çocukluk arkadaşı.Annesini 12 yaşındayken kaybetti,babası yok.Tek ailesi Duru ve Asya.

HOBİLERİ:Kitap okumak,voleybol oynamak,test çözmek.Galatasaylı ama koyu değil. Konuşmayı sever.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UYUŞTURUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin