Kankalarım millet dostlar herneyse.. Bu benim ilk hikayem bizim komşu sağolsun NEYMAR DASİLVA SANTOS JUNIOR hayranı olabildim. Umarım hikayemi beğenirsiniz sınavlar bittiği için kolaylıkla yazabilirim Elimden geldiğikadar uzun bölümler yazmayı düşünüyorum.Ve finli 100 üncü bölümde yapabilirim bu hikaye bitmeyecek Umarım beğenirsiniz NEYMAR JR hayranları.Neymarin anlatimi felan olacak herneyse iyi okumalar..
Arkadaşlar vera_karaman22 hesabımda SONSUZLUĞUM adlı kitabı okurmusunuz emin olun aşık olacaksınızz.
[Neymarın Anlatımından]
Her yerim ağrıyordu çünkü koltukta uyuyakalmışım.Neden kız kardeşim beni kaldırmıyor ve yatağa gitmemi söylemiyordu.O garip bir kardeşti.
İçimden bir küfür savurdum ve ayağa kalktım.evimiz iki katlı.Banyoda ikinci kattaydı hemen banyoya gittim.
Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indiğimde Rafaella yani kız kardeşim bana kahvaltı hazırlamıştı.Ben onu anlayamıyordum çok garipti bazen hoşuma gidiyor bazende beni çıldırtıyordu.
[Rafaellanın anlatımından]
Abim bana garip garip bakıyordu.Hemen boynuna atladım BAK ABİŞKO süprizimi beyendinmi dediğimde bana öküzün tirene bakması gibi bakıyordu.
Suratına bir şamar attım ve kendine geldi abi tokmusun dedim oda açım dedi.Ve hemen sofraya geçti.Ben daha çatalı elime almadan abim tabağındakileri bitirmişti.
Abişko demekki beğenmişsin dedim oda bana ellerine sağlık ama tuzu yok dedi bende belli dedim.
Ben çıkıyorum dedi ve gitti bulaşık bana kaldı dedim.İçimden bir küfür savurup elimdeki tabağı mutfağa götürdüm.
[Neymarın anlatımından]
Yaptığı kahvaltı hoştu ama onu sinirlendirmek hoşuma gidiyordu.
Hemen jipime binip Brunanın evine doğru sürmeye başladım.İçimdeki ses oğlumun yanına gitmemi söylüyordu.Davi mi yoksa Brunamı önce oğlumu almaya karar verdim.Arabamın yönünü değiştirdim ve Davinin olduğu eve doğru sürmeye başladım.Ama eski kasrımla yani Davinin annesiyle yüz yüze gelmek istemiyordum.Onu gördüğümde içimde bişeyler oluyordu.Bir anda onu tekrar sevebileceğim geliyordu ama bu imkansızdı.
Ben Brunayla sevgiliyim ve yakında evlenecektim bunları düşünürken Davinin evine gelmiştim.Arabdan indim eve doğru yürümeye başladım.İçimde sanki alevler yükseliyordu kapıyı çaldım ve şans benden yanaydı eski karımı görmedim kapıyı açan bakıcıydı.
Davi diye çağırdım Davi hemen geldi.Oğlum seni almaya geldim dedim o ise sevinçten çıldıriyordu.Eğildim ve boynuma atladı hadi gidiyoruz dedim oda nereye dedi bende parka ve daha çok yere dedim.Bakıcıya "Ben daviyi alırım annesine söylersdiniz dedim" oda eski karınız evi terketti dedi.Gözlerimi kocaman açtım nasıl yapardı Daviyi nasıl bıraktı dedim.Bakıcıya bundan sonra Davi bende kalacak ve bu evde senin dedim.Daviyi alıp jipe bindirdim bende bindikten sonra arabayı sürmeye başladım.
Daviye sen bundan sonra benimle kalacaksın dedim oda yuppppi diye bağırdı sevinmesine şaşırmıştım.
Şimdi düşünecek tek şey vardı oda daviye bakıcı tutmak ona ben bakamazdım dimi.O arada alışveriş merkezine geldik.Arabadan indikten sonra alışveriş merkezine girdik.Tam o sırada Davi bir kızla çarpıştı.Kızdan özür diledim oda asıl ben özür dilerim dedi.
Kız yeşil gözlü ve sarı saçlıydı o kız bakıcı olabilir diye düşündüm ve sordum.Sizin işe ihtiyacınız varmı dedim? kız donakaldı ve ayrıca çok güzeldi oda aslında var dedi.Bana dikkatlice baktıktan sonra bağırmaya başladı.Neymar Dasilva Santos Junıorrrr dünyaca ünlü futbolcuuu dedi ve sanırım bayıldı lanet olsun.
Onu evime götürdüm davi o kim diyordu bende bakıcı dedim davi çok güzelmiş dedi ve bir kahkaha attım.O sırada yeşil gözlerini açtı.
Etrafına bakındı tam çığlık atacaktı ki ağzını kapattım boğuk bir ses cıktı şşşşşşş.ş dedim oda bağırmyı kesti.
Duyduğuma göre iş istiyorsun sana bir teklifim olacak dedim oda dikkatle beni dinliyordu. " Oğlumun yani Davi'nin bakıcıya ihtiyacı var dedim. Oda evvvvvvvvvvvvet dedi bende işe aldım dedim bundan sonra burda kalacaksin dedim.Oda olur dedi bu arada benim adım Emilie dedi bende NEYMAR dedim o evine gitti eşyalarını almak için.
Selam yine ben beğendinizmi? Beğenenler vote ve yorumlarını eksik etmesin 5 vote ve 5 yorum ikiside yani biriside olmasada olur yani 5vote ve 5 yorum gelmezse yeni bölüm yokkk.
Evet Neymar severler neymarı sevmeyenler hikaye bitmeyecek tekrardan 100. bölümde felan bölüm gelir.....
Hadi cümbür cemaat İyi akşamlar Neymar..Ve Barcelona hergün yazmaya çalışacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neymar Jr // Emilie.
JugendliteraturFC Barcelona N FC Barcelona E FC Barcelona Y FC Barcelona M FC Barcelona A FC Barcelona R FC Barcelona J FC Barcelona R FC Barcelona NEYMAR JR