*Emilieden*
Sırtım ağrıyordu galiba..Eyvah ben nerdeyim heryer karanlıktı Allah'ım cennetemi geldim öldümmü yok hayır araba sesleri var.
Kalkmaya çalıştım ama kafamı birşeye çarptım evet bu yatak olmalı bende uyurken yere düştüm sonra yuvarlandım sonuda yatağın altı.Yuvarlanarak yatağın altından çıktim sabah olmuştu.Ben nerdeydim böyle ahh aman tanrım Neymarın evinde Daviye bakıcı olarak geldim işe alındım.Hemen kalkıp banyoya giriyodum kapıyı tam açtım Neymar belinde emanet gibi duran havluyla karşımda.Ay die bahohemen elimle gözümü kapatıp.Üzgünüm dedim banyodan hızlıca çıktım.Aman tanrım 50 yıl düşünsem bu anı yaşıyacağım aklıma gelmez.
Hemen alt kata inip dolabı açtım iki yumurta bal reçel saralle.... gerekli mağzemeleri alıp birseyler hazırlamaya başladım tabağa bal koyacaktım ama tabak yok.Napacaktım şimdi arkamı dönüyordum taki Neymar bana bööö diye bağırdı yüreğim ağzıma geldi..
Neymar hiç hoş değil bu arada tabakların yerini gösterirmisin dedim.Oda büyük bir zevkle bayan tavuk dedi.Bu ne için uğraşıyordu hemde ilk günüm.
*Neymardan*
Kahvaltımı edip dışarıya çıktım bu arada yanımda Eliza da vardı.
Birlikte jipime bindik Eliza nereye diyordu bende Daviyi almaya gidiyoruz dedim.Gelmiştik arabadan indik.Kapıda Bruna ve Davi bizi daha doğrusu Bruna beni bekliyordu.Elizabeth'i görünce suratı asıldı.Hemen bu kim Neymar dedi.Bende sakin ol Davinin annesi evi terketti bundan sonra bende kalacak ben bakamayacağıma göre bu yeni bakıcımız Elizabeth Midale.
*Elizabethden*
Bruna bana gıcık gıcık bakıyordu bende ona dil uzatıyordum.Ben daha ilk günden Neymarı benimsemiş olmalıyım ki Brunaya dahada sinir olmaya başladım.Neymarı Brunanın yanında görmeye tahamülüm yok.
Bruna neymara yaklaşıyodu ortam sessizdi bende inat olsun diye Daviii tatlım merhaba gel senle tanışalım tanışma fırsatımız hiç olmadı dedim.Bruna bana kızmış bunu tipinden bile anlaşılıyor.
Hemen Davinin yanına gittim ve sarıldık.Senin adın Davi Lucca kaç yaşındasın dedim oda 4 dedi tamam benim kim olduğumu biliyormusun dedim.
Davi ise yeni annem diye bağırdı.Neymar gülmeye başladı Bruna ise Neymarı daha doğrusu beni parçalayacakmış gibi bir hali vardı.Her an üstüme atlayabilirdi.
Ben de kahkaha atmaya başladım Davi eyildi ve kulağıma.
'Sırf Bruno yu sinir etmeye çalışıyorum o kötü biri dedi' kendimi gülmekten alamıyordum.Ufacık çocuk neler diyordu ama haklı küçük müçük aynı düşünceler bendede vardı.Davinin kulağına*aferin bücür haklısın dedim*
Bruna ve neymar bize bakıyorlardı sessizliği bozan Davi olmuştu
hadi baba ama ben çok sıkıldım yeni annemi alalım ve gezelim dedi.Neymar la Bruno bana daha doğrusu daviye gözlerini pörtleterek bakıyolardı.Ben ise içimden kimin oğlu diye geçiriyordum.Bruna 'off ama dayanamıyorum davi haddini aşıyosuauon ben neymarla evlenicem yeni annen benim dedi.
Davi ise sen s*rtüğün tekisin diye bağırdı.Ben ise aman tanrım bu çocuk s*rtük demeyi nerden öğrendi diye bağırıyordum.
İçimden ben aptalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neymar Jr // Emilie.
Teen FictionFC Barcelona N FC Barcelona E FC Barcelona Y FC Barcelona M FC Barcelona A FC Barcelona R FC Barcelona J FC Barcelona R FC Barcelona NEYMAR JR