4. Bölüm Neymardan Hediye

117 4 1
                                    

Evettt saat akşam 09:01 şu anda yazıyorum şarjım %38 lanet olsun.Şu anda okulu özledim sjjsjsjs ( özlemedim ) Neymarın futbol kariyeri suruyo sadece 2 ay tatil...

Bölüm şarkısı Adele - Hello multimedyada var diyecem yalan yok gidin bulun.:)) zuahahha

*Elizabethden*

Ughh sabah olmuş ne güzel aaaağ yanımda sarışïn bir çocuk var yüzünü görmeye çalıştım evet bu Daviydi kendimi çok şanslı hissediyorum.

Davi ağzında bir kaç şey geveleyip bana baktı daha doğrusu gözlerini açmıştı.Yanağına bir öpücük kondurdum oda sen dünyadaki en iyi ba...(babasısın) arkadaşımsın dedi.

Vay canına çocuktan iltifat bu çok garipti bende sen dünyanın en tatlı çocuğusun ve baban sana sahip olduğu için çok şanslı.Bunu bilmeni isterim peki senin annenin adı ne dedim.Oda Carolina ( kesin yanlış yazdım carol gerisi bahane ) dedi.

Ben hadi kalkalım bu gün son günün madem bizde değerlendirelim bakalım dedim. ( BÖLÜM ŞARKISI KOLBASTI ZUHAHAHAAAA ) Hemen yatktan kalktık davi aşagı indi ben ise banyoya girdim elimi yüzümü yıkadim odaya tekrar girdim bu sefer üstüme kot şort üstüme ise siyah bir sıfır kollu üstünde I LOVE YOU yazıyordu.Bunların altına siyah converslerimi giydim saçımıda dağınık bıraktım. ( lann ingilizce forever ne demek bilen varmı )

Oda dann çıktım merdivenlerden inmeye başladım.Alt kata indiğimde neymar gazate okuyodu davi ise televizyon izliyodu.

Hemen mutfağa geçtim birşeyler hazırlamaya başladım mesela krep yapabilirim hemen işe koyuldum.

*Neymardan*

Ah tanrım eliza süprizimi görmemiş odasına kafesiyle birlikte kedi bırakmıştım fff neden görmediki.

Elizayı çağırdım:

N: ELİZA

E: HII

N: GELSENE

E: NEDEN

N: İŞTE

E: TAMAM

Eliza yanıma geldi onu merdivenlerden çıkarmaya başladım.

E: Nereye

N: Görürsün

Odasının önüne geldiğimizde kapıyı açtım. ( kapıyı neymar açtı) Miyavlama sesleri geliyordu eliza yı içeri sürükledim.

Yatağının arkasındaki kafesi elizaya doğru götürdüm.

N: Süpriizzz

E: Ah neymar sana inanamıyorrum banamı aldın¿

N: Evettt

E: Çok tesekkür ederim

Neymarın elinden kafesi aldığım gibi kapağı açıp kediyi almam bir oldu cok tatlıydı şu anda kucağımda Neymar Da Silva Santos Junior unnn bana özel sadece bana aldığı kedi.Yani şu anda sadece Neymar Da Silva Santos Junior un olan evin sadece Elizabeth Midaleye ait olan odada sadece ve sadece benim olan hediyemi seviyordum galiba biraz abarttım.

Bu adam her gün bana sevgisini dahada kazandıyor galiba teşekkür etmem gerek.

Neymar: Ama kıskanıyorum kediye benden daha fazla ilgi gösteriyorsun aldığıma pişman olacağım.

Ne ne ne? nee neymar beni kediden mi kiskanıyo bayılcam şimdi.

Eliza:Aa... ben şey üzgunum sadece hayvanları severim.Bu arada sana ilgimi nasıl göstereceğim sarılarak yada öperekmi?

Aman tanrım ne dedim ben yanaklarım elma gibi oldu kızardım neymarın önünde hemen yüzümü kedinin arkasına sakladım!!!!!!

Neymar: Olabilir dedi.

Yok artik bayiliyorum gözümün önü kararmaya başladı gerisi yokk.,.....,....

*Neymardan*

Allahım kız bayıldı kediyi kafesine koydum daviyi ve elizayi alip hemen arabaya bindirdim.Hastaneye gidiyorduk.

Geldiğimizde elizayi kucagima alduim o arada zaten sedye geliyordu ne oldu dediler bende kafasını dolaba çarptı feci kanıyor dedim.

Elizayı sedyeye koydular bende daviyi kucağima aldim kediyide unutmamıstim onuda elime aldim hemen hastaneye koştum.

Eliza yoğun bakimdaydi biz ise daviyle oturuyoduk içimden bu kiza bidaha merhaba bile demiyeceğim arkadas saril dedik bunda bişey yokki ama k8zarınca dahada tatlı oluyor.

Doktor bize doğru gelmeye başladı Ne oldu doktor yaşiyacak dedi dedim bağırarak doktor ise ses çıkarmıyodu allahım kafayı yiyeceğim doktor konuşsanaaaa o arada davi ağlamaya başlamıştı

Doktor: Siz hastanın yakınlarımısınız hasta....,...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evet merhaba bidaki bölüm içimden gelen ama buranın dewamı değil yalancı bölüm uydurma yani benim içimden gelenler isyeyen okusun isteyen okumasın.

Aslinda benim bidaki böluimu bunun dewamini yapacaktim ama benim icimden oyle geldu ama hikayenin dewam etmesi icin bidaki bolumler den hicbori gercek degil yani bu bolumun dewami değil

Note: mediA ayni kedi ama başka bir kiyafetle yani ustu çiplak değil ZUHAHAHAAAA

Neymar Jr // Emilie.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin