I have failed this site!
Da am dezamagit acest mic site portocaliu! Si va spun de ce:
- Nu am mai postat de un an intreg!
- Nu am mai intrat de aproape un an!
- M-am lasat cartile in paragina.
- Nu am mai citit (decat foarte rare ori) o carte de pe wattpad.
- Nu mi-am corectat nimic da chiar nimic!
1. Am o gura cat o sura! Am devenit o vorbareata notorie!Deci noul meu defect este: "Palavrageala".
2. Am crescut un centimetrul! Am 1,71.
3. Sunt roscata, dar mi sa decolorat la radacina.
4. Sunt un animal de noapte, adica serios pe timpul vacantelor si chiar in timpul scoli ora mea de culcare este 02:00 sau 03:00.
5. Vreau sa incerc lucruri noi anul asta!
6. Nu pot sa termin aproape nimic: tema,cartile de pe wattpad, conversatia.
7. Sunt o devoratoare/dependenta de seriale!
8. In cateva luni fac 18 ani!
Oameni buni voi fi majora!
Mama poate sa ma dea afara din casa fara sa aiba probleme cu protectia copilului!
9. Anul asta am inceput sa ma uit la atati vloggari americani si fotografi englezi incat mai am putin si nu mai vorbesc romana.( de fapt divers ma uit la un vlog chiar acum cand scriu)
10. Tin dieta! Pentru ca m-am ingrasat ca o vacuta asa ca incerc sa scap de greutatea in plus cu Dukan si mult sport.
11. Imi place sa organizez chestii! Nu stiu cum dar imi place sa-mi organizez cumparaturile, calatoriile chiar si chestii care nu se vor intampla(ca zilele mele de nastere )
12. Nu stiu cum trece timpul! Uneori orele (de mate, chimie sau cand trebuie sa apara un episod nou dintr-un serial) trec asa greu, iar alteori nici nu il simnt.
13. Nu imi place sa fiu judecata pe la spate! Ai o problema cu mine spune-mi in fata!
14. Imi doresc sa calatoresc in Anglia si America! Si cred ca intr-un viitor apropiat voi pune in fiecare zi bani intr-o pusculita penru aceste calatori.
Cam atat am avut de spus anul asta! Ne vedem anul viitor!
CITEȘTI
Asta sunt eu!
RandomDeoarece locul de descriere de pe wattpad e prea mic o sa fac descrierea mea in cartea asta si o sa prezint date despre cei la care tin si sunt geniali mai amplu aici. Aceasta idee geniala ii apartine lui @SlowMotion_ Coperta geniala facuta de @Dark...