Hello sweeties! Pana si formula mea de salut s-a schimbat. A trecut un an de cand am avut minunata idee sa-mi fac cont pe acest site portocaliu plin de povesti minunate pline de aventura , suspans si mister, de oameni care au adus un nou sens vieti mele care m-au incurajat sa scriu si care mi-au fost alaturi mereu. In acest capitol va spun ce s-a mai schimbat si ce noutati mai am, ce oameni am cunoscut, ce grozavi am mai facut.
1. Defectul meu s-a schimbat, acum fiind "Nepasarea" poate l-am dezvoltat ca o armura sunt constienta de asta , dar tot defect ramane.
2. Nu am crescut de anul trecut am ramas de 1,70 si ma simnt chiar bine.
3. Ochii mei s-au inteles sa isi pastreze o singura culoare anul asta fiind continu un caprui intens.
4. Parul a ramas tot saten insa am avut cateva suvite roscate.
5. Ajugand la liceu am invatat ca ura e un cuvant prea puternic sa-l atribui la ceva sau cuiva, cel cu care il inlocuiesc fiind detestarea, dezamagire sau sila.
6. Viata mea are un curs mereu schimbator, eu zic ca e bine, ar fi plictisitor daca ar fi un drum drept.
7. Pasiunile mele primare sunt : fotografia, calatoria si mai nou lucrul manual.
8. Imi place sa ma retrag in lumea mea, sa-mi creez povestile mele, in universul meu.
9. Nu sunt timida.
10. Am renuntat la pix si carnetel insa in caz de am o idee pe care chiar nu vreu sa o uit o trec in telefon.
11. La inceputul liceului credeam ca o sa raman cu aceiasi imagine de fata batausa(da, in 5-8 ma bateam cu baieti in fiecare pauza, am spus nu-s timida) dar spre marea mea mirare colegi noi nu m-au caracterizat dupa vechea imagine expusa de fosti unui actuli colegi ci si-au format singuri pareri despre mine. Recunosc ca m-am calmat si nu am mai lovit un baiat cu forta de mult timp.
12. Imaginea mea actuala este de cea de nu invata deloc dar ia note bune, sau ce care infrunta in fata profesori explicandu-le unde gresesc.
13. Am inceput sa-mi dezvolt doua euri pe care le-am denumit Bellatrix si River. Preiau cu usurinta cuvintele si gesturile personajelor mele preferate tansformandu-le in propile mele gesturi.
14. Muzicieni: Demi Lovato, Taylor Swift, Selena Gomez, Lorde, Pink, Adam Lambert, Adele, Meghan Trainor, Katy Perry etc.
15. Ascult manele si populara...
-
-
-
-
-
-
la petreceri, nunti, boteziuri, zile aniversare, e o muzica dansabila nu am ce zice.
16. Mi-am schimbat parerea despre fanele 1D si JB datorita Biancai , cuvantul obesedat fiind total nepotrivit cel care s-ar potrivi fiind dedicat.
17. Actori: Matt Smith, Alex Kingston, David Tennant, Billie Piper, Karen Gillian, Arthur Darvill, Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Emma Watson, Bonnie Wright, Daniel Radcliffe, Rupert Grint etc.
18. Cartile sunt aceliasi dar as mai dori sa adaug : Septimus Heap, Cronicile Narniei, Neuromatul, Stapanul Viselor.
19. Seriale recunos ca s-au schimbat, anul trecut ma uitasem la 1 episod sau 3 din Doctor Who dar acum 1 luna sau 2 am inceput sa vizonez toate sezoanele, sa caut fiecare mini-episod, deci pe primul loc: Doctor Who, Supranatural(desi nu multe episoade) .
20. Recunosc ca Jonny Deep si Boham Helena Carter fac o pereche amazing but Matt Smith and Alex Kingston are so brilliant.
21. Visez sa calatoresc in cateva locuri mai speciale, si sa-mi creez o viata unica.
22. Am cinci animale de companie: Sirius(caine), Smecherila(motan), Albita(pisica), si juniori celor doi pisoi River si Doctorul.
23. Dap in continuare am fobie de filme de groaza!
24. Sunt fan anime! Recunosc ca nu am vazut tocmai multe dar ador : Tokyo Mew Mew, Tokyo Raven, Sailor Moon, Ai Yori Aoshi(chiar daca este ai pervers unpic)
25. Filme: Harry Potter, Hunger Games, Narnia, Divergent, Piratii din Caraibe, X-men Day's of Future Past etc.
26. Am o fica pe wattpad, minunata si jucausa: Invisible_cat!! Pe care o pup si o iubesc mult!
Cam astea sunt lucrurile "noi" despre mine. O parte din scriitori mei preferati in gasiti in capitolul anterior si la descriere.
Recomandari:
☆ @Dark_werewolf13 : Revenge of darkness( Harry Potter FF), Colectia "Desene animate reinviate", Pisica de ferma sunt doar cateva dintre operele ei minunate, in colectia ei fiind o gramada de carti gata de citit.
☆ @-Bumblebee- : Cum sa-ti legi sireturile, Luna Potter si Phoenixul Albastru, Batman sunt niste carti fascinante, insa mai am cateva carti in colectia ei necitite de mine(sa-mi fie rusine) dar pe care vi le recomand.
☆ @x_Unicorn_ : Magia inseamna putere (ff Harry Potter), Zece zile pana la Craciun, Cum sa intelegi baieti sunt niste carti care te prind si nu te lasa pana nu le termini.
☆ @zelda_x : Cei Sase Gardieni, Skylar Potter, Avatar sunt (dupa parerea mea) opere ale fascinantului.
☆ @Dru_Lightwood1: Silver Light , Silver Scar si multe alte carti care se afla pe fostul cont a lui Dru sunt pline de actiune si forta.
☆ @maramoldvai : Lily Luna Potter #1 Prizionerul din Londra si Aventurile lui Annabeth si Thalia in generala sunt doua carti pe care le devorezi imediat.
☆ @SlowMotion_ : Harry Potter sau Devorator al Mortii, Dragostea unui demon- Voldemort in spatele urii, Moments - Harry Potter One Shots(Colaborare cu CappuccinoG) carti minunate ale universurilor paralele care te duc i ntr-o lume unica.
Si multi, mult, muulltii care merita recomandari dar sufar de o boala numita lene care ma impiedica sa-i trec pe toti :))
Lucrari:
1. Poezie pentru el, terminata si corectat.
2. A new generation( FF Harry Potter) , neterminata si necorectata.
3. Legenda anotimpurilor , neterminata si necorectata.
4. Asta sunt eu, necorectata, neterminata.
LOADING... ██████████████]99%
CITEȘTI
Asta sunt eu!
RandomDeoarece locul de descriere de pe wattpad e prea mic o sa fac descrierea mea in cartea asta si o sa prezint date despre cei la care tin si sunt geniali mai amplu aici. Aceasta idee geniala ii apartine lui @SlowMotion_ Coperta geniala facuta de @Dark...