2014

533 32 38
                                    

Hey! Sper sa va placa ceea ce scriu. In urmatoarele randuri ma voi prezenta si voi face niste recomandari de lectura care m-au impresionat.

1. Cel mai mare defect dar si avantaj al meu este "curiozitatea".

2. Inaltime: 1, 70.

3. Ochii galbeni(iarna)(nu va ganditi la cel intens), caprui (vara).

4. Par saten rosiatic.

5. Urasc persoanele care ma barfesc fara sa ma cunoasca.

6. Viata mea este ciudata!

7. Am gasit Wattpad-ul intr-un grup de pe facebook.

8. Prima poveste citita: "Revengeof Darkness- The love of monster (Harry Potter FF)".

9. Am inceput sa scriu multumita lui @Dark_werewolf13.

10. Ideeile sunt asa de rapide de aceea stau cu un pix si un carnetel in buzunar.

11. Sunt directa, daca ma enerveaza sau ma supara ceva spun.

12. Imi place Demi Lovato.

13. Urasc fetele obsedate de 1D, Justin Biber!

14. Ascult aproape toate genurile de muzica (fara manele si muzica populara).

15. II ador pe : Amy Winehouse, Eminem, Michael Jackson.

16. Carti preferate:

~  ,,Harry Potter" de J.K. Rowling

~ ,,Jocurile Foamei" de Suzanne Collins

~ ,,Vraciul"  de Joseph Delaney

~ ,,Baltagul" de Mihail Sadoveanu

~ ,,Cameleonul" de George Arion

17. Seriale preferate:

~Doctor Who

~Regina

~Doctor House

~Tanar si nelinistit

18. Cea mai buna pereche de actori dupa parerea mea sunt : Johny Depp si Helena Bonham Carter.

19. Visez sa devin veterinar.

20. Am doua animalute de companie: Sirius(catelul), Smecheriala(pisica).

21. Ciatate preferate:

~ ,,Open books, not just legs

Blow minds, not just guys"

~"It is our choices that show us what we truly are, far more than our abilities." – Albus Dumbledore

~ "If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals." – Sirius Black

~"Vrei sa cunosti lumea?

   Priveste-o de aproape.

  Vrei sa-ti placa?

  Priveste-o de departe."   I.L.Caragiale

~" O iubire care nu risca nimic, nu valoreaza nimic."

22. Nu suport filmele de groaza!(socant)

23. Zodia: Sagetator.

Si acum utilizatori de pe wattpad care m-au impresionat :

@Dark_werewolf13 -e putin mai mare ca mine dar e absolut geniala si super sora mea de HP.   De la ea am citit aproape tot dar va sfatuiesc sa incercati "Iluminatii" si "Powerpuffgirls vs Lucifer".(sau mai bine cititile pe toate)

@Morcovi_La_Putere - "Legenda Gemenelor Avatar" si "Insemnarile Unei Criminale" sunt chiar criminale!

@SlowMotion_ - geniala. Poate sa dea logica lucrurilor ilogice, este WoW. Daca vreti sa aflati mai multe despre ea cititi "Descrierea ,,personala" de pe wattpad". Lucrari geniale "Dragostea unui demon-Voldemort in spatele urii" "Harry Potter sau Devoratorul Mortii?" etc.

@Imerial-Rose69 - o fata cu mult potential si frati demonici! a avut multe carti bune dar sau pierdut in  conturile sterse. "Versarul-Triada Sceptrelor" este o carte care iti da fiori dar are acel ceva care imi place.

@CappuccinoG - deci trebuie neaparat sa cititi "Juno" e fantastica!

@Christina_Avram - "Mostenirea" este o carte promitatoare

@Herleeyn - daca esti fan HP trebuie sa citesti "Harry Potter and new story"

@Dru_Carstairs1 - maestra a descrierilor "Jocul printre umbre", "Lacul" etc.(absolut toate trrebuie citite)

@royalwriting - "Razboiul seductiei", "Nyx and 50 shadows in Hogwarts"  pline de actiune.

@sirix_ - fana Avatar si HP cea mai tare combinatie! Neaparat cititi "Lily Luna Potter"

Ordinea nu conteaza, am scris cine mi-a venit in minte!  

   



Asta sunt eu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum