Stateam intinsa pe iarba si speram ca o sa ma pot odihni.Vacanta de vara s-a lasat mult asteptata.Pur si simplu sunt paralela cu scoala,desi am note bunicele.Apropo, eu sunt Joy,am 17 ani si sunt satena cu reflexe rosiatice, cu ochi verzi.Ma
urasc.Toata lumea zice ca îs frumoasa si bla,bla,bla.Dar eu nu cred asta.Am o fire atat de apriga si ma enervez extrem de repede.Ca si acum:
-Joy,puiule!
,,Iara mama!"
-Ceee eee?intreb eu cu jumatate de gura.
-Hai sa-ti faci bagajele!
-Bineee.Stai!Pentru ce?!
-Ah,am uitat sa iti spun:mergi intr-o tabara toata vacanta de vara!
-What?!
-Da,cu siguranta.Hai,repejor ca tre sa plecam imediat,soare.
Urasc cand mama ma trateaza ca pe un copil mic si programeaza niste chestii pe care le aflu preeea tarziu.,,Auzi,sa hotarasca ea pentru mine.Cine mai are asaaa o mama?!"
Mi-am pus in bagaj haine lejere:doar un sutien,doua bustiere(in caz ca va trebui sa dorm cu niste obsedati in camera),multi pantaloni scurti,dar si blugi lungi si stramti.Am mai luat tricouri lejere,subtiri,unele aproape transparente,o bluza de trening,cateva maiouri de vara si doua bluze.Telefonul e langa mine tot timpul si mi--am mai luat o geanta sport,in care mi-am pus sucul,colantii si lenjeria intima.
Eram gata de plecare.Am ajuns in 12 ore,drumul a fost oboosiiitooor si mi s-a descarcat bateria la telefon.De proasta ce-am fost, mi-am uitat incarcatorul portabil si,din cate am auzit, acolo nu exista curent electric!!!
Sunt moarta fara telefon,dar,asta e.
Am ajuns in sfarsit.Nu o credeam pe mama in stare sa ma aduca intr-o darapanatura ca asta.Sa trecem peste Ne-am pupat,ea si-a luat ramas bun si m-a lasat singura acolo.M-am uitat pe o lista.Scria:,,Joy Peterson-cabana 23"... ... ...
-Firar sa fie!Unde e aia?
Am vazut un indicator:,,cabanele 20-34->"
Am ajuns dupa un urcus obositor,tarandu-mi geamantanul si geanta dupa mine.M-am uitat pe usa.Nu-mi venea sa cred!!!
Joy Peterson
Paul Jokins
Andrew Thurst
James Collins
-Oh,nu!Trei obsedati.My God!(asa le zic eu la baieti).
Intru inauntru.Era un miros de parfum barbatesc.,,Ingrozitor",mi-am zis eu.M-au intampinat trei adolescenti cu mutre tampe,foarte musculosi si in toane bune.
-A venit papusa!zice unul saten cu ochi albastri.
-Hoho!a zis altul blond,cu ochi caprui.
-Frumusica!zise si al treilea,brunet cu ochi verzi.
-Ma lasati in pace, fraierilor?!le-o trantesc eu.N-am chef de glume acuma.M-am dus in camera la mine si am multumit Cerului ca aveam baia mea proprie.Mi-am inchis usa de la camera,mi-am scos I-Phone-ul din geanta si m-am apucat sa caut ca o bezmetica prize prin camera.In sfarsit,am gasit una care se tinea intr-o rana si mi-am pus celularul la incarcat.
Intre timp,prostii incercau sa intre la mine in camera.Din ce auzeam,cred ca erau doi:blondul si brunetul.Ma enervau la culme, asa ca le-am deschis usa.Au navalit in camera,incercand sa se prezinte.
-Eu sunt Paul,a zis blondul,apoi mi-a afisat un zambet de-mi venea sa-i sparg mutra.
-Eu sut Andrew,a spus brunetul si s-a apropiat de mine.
-Termina!i-am zis.Pot sa fiu violenta daca vreau.
-Olala!Hai sa vedem!
M-am apropiat de el si i-am dat un pumn zdravan in brat.El a profitat de asta si mi-a prins fesele.
-Idiotule!Cum iti permiti?!Daca te mai apropii de mine o sa ramai fara dinti!
Atunci a aparut satenul.Si-a dat seama ca nu eram in toane bune.
-Ce s-a intamplat?intreba el nedumerit.
-Nu vezi?m-am rastit la el.Pampalocii astia doi ma scot din minti.
-Andrew,Paul,lasati-o in pace.Nu vedeti cat e de irascibila?!
-Daca eu sunt irascibila,atunci tu ai scapat de la spitalul de nebuni!i-am trantit-o.
El a ridicat din umeri si a plecat,cu baietii dupa el,lasandu-ma cu gura cascata.,,Ce?!El e seful?Credeam ca Andrew."
M-am inchis in camera la mine,am luat telefonul si am inceput sa-i scriu lui Jane,prietena mea.