Am reusit sa adorm la 1 noaptea,dar acum dormeam foarte bine.Dintr-o data,s-a auzit un tarait,iar apoi o voce:La masa in 10 minute,jos la receptiaoo taberei"
M-am sculat somnoroasa,mi-am luat pe mine niste blugi foarte stramti,sutienul,un tricou larg si transparent,ca sa nu-mi scoata in evidenta formele si niste botine negre,preferatele mele.Cand am iesit,la usa ma asteptau obsedatii,cu care am coborat jos,eram obligata.
-Ce sexy esti azi,pisi,mi-a spus Andrew.
M-am intors si i-am dat un picior,daramandu-l.A ramas fara cuvinte,la fel ca si ceilalti doi.Mi-am continuat drumul,linistita,de parca nu s-ar fi intamplat nimic.
-Hey,asteapta!a strigat James.Nu ai voie sa mergi singura!
Nu l-am ascultat.Peste cateva minute am auzit o voce:
-Joy, fugi!
M-am uitat in spatele meu si am incremenit.Era un barbat bine facut,fioros,cu un pistol in mana.Am fugit cat de repede am putut.Un glont mi-a trecut pe langa ureche.Am mai alergat putin,dar am obosit.Nu mai puteam.Am cazut la pamant.Barbatul s-a apropiat.Muream de frica.Mi-a pus pistolul la tampla.Stiam ca o sa mor.Macar ma bucuram ca o sa ma intalnesc cu tata in taramul de dincolo.In acel moment,James a tabarat pe barbat si a inceput o lupta apriga.Au venit si Paul si Andrew,care l-au ajutat pe James.Acesta a venit la mine,m-a luat de dupa umeri si mi-a zis:
-Ce ti-a venit sa faci asta?De ce nu m-ai ascultat?
Ma simteam rusinata.Se uita cu o privire asaaaa de aspra si de dulce la mine,incat am izbucnit in plans si m-am lasat pe pieptul lui.
-Imi...p...pare...rau!am zis eu printre sughituri.Am ridicat ochii spre el.
-Ai niste ochi foarte frumosi,mi-a zis el si m-a sarutat.Sarutul nostru a fost indelung.Intre timp au venit si ceilalti.
-James,ti-am dat voie sa faci asta?s-a rastit Andrew.
-Nu,a raspuns acesta cu tristete.
-Tot nu inteleg,am zis eu.Cine e seful aici?!
-Eu,pisi,s-a falit Andrew.