Οι δυό τους

27 1 1
                                    

Η Βάιολετ κατευθύνθηκε προς το μπάνιο της γκαλερί... Η δεξιώση άρχιζε σε λίγο και έπρεπε κάπως να διορθώσει το μακιγιάζ της... Παρατήρησε τον εαυτό της στον καθρεύτη... Η μαύρη ολόσωμη φόρμα σε ανδρόγυνο στύλ με αβυσαλέο ντεκολτέ που άφηνε πολλά στην φαντασία... Πλήθος ματιών είχαν πέσει πάνω της και η ίδια το ένιωθε... Ήταν μια εκρηκτική παρουσία στην έκθεση... Αφού κοίταξε το είδωλό της για άλλη μια φορά, μπήκε στο μαύρο τζιπ της ξεκίνησε για τον χώρο όπου γινόταν η δεξίωση... Μόλις έφτασε στην είσοδο του κτηρίου, ένιωσε ένα διακριτικό άγγιγμα στον ώμο της...

-Μπορώ να έχω την τιμή να σας συνοδεύσω;
-Παρακαλώ!
Είπε και έτεινε το χέρι της προς τον Ντέιμον...
Ήδη ένιωθε μέσα της μια φωτιά να σιγοκαίει αλλά άκουγε μια φωνούλα να λέει πως δεν πρέπει. ..

[...]

Εκείνος, καταγοητευμένος από την εξωτική της ομορφιά, είχε βάλει στόχο του να την κατακτήσει... Έπρεπε όμως να μάθει για εκείνη και την ζωή της...

[...]

Η δεξιώση τελείωσε και ένας ένας οι καλεσμένοι έφευγαν... Έπρεπε να κερδίσει την προσοχή της πάση θυσία...

-Δεσποινίς Σμιθ!
-Κύριε Χερντ!
-Φεύγετε;
-Προφανώς...
-Θα μπορούσα να σας συνοδεύσω;
-Το εκτιμώ αλλά με περιμένουν...
- Τότε, μου επιτρέπετε να σας προκαλέσω για ένα ποτό αύριο;
-Δεν σας υπόσχομαι τίποτα, ωστόσο θα προσπαθήσω να έρθω...
-Ωραία λοιπόν.. Θα σας περιμένω στο 'Pearl' στις 10!
-Καλή σας νύχτα...
-Επίσης!

[...]

Η μέρα ήταν εξαντλητική για την Βάιολετ.. Με το που έφτασε σπίτι, έπεσε για ύπνο.. Το επόμενο πρωί θα ήταν δύσκολο για εκείνη...

[...]

Βρισκόντουσαν στην Νεβάδα, σε ένα παλιό εργοστάσιο, στο οποίο γινόταν παραγωγή κοκαΐνης..

-Με το σήμα μου μπαίνουμε! Φροντίστε τα τομάρια σας και μην διστάσετε να ρίξετε σε αυτά τα καθάρματα! Πάμε!

Οι πυροβολισμοί έπεφταν βροχή.. Ζωές χάνονταν αλλά όχι άδικα.. Κατά την Βάιολετ, άνθρωποι που συμμετέχουν σε τέτοιες δραστηριότητες, βρώμιζαν τον κόσμο και δεν είχαν θέση σε αυτόν... Άλλη μια αποστολή της είχε ολοκληρωθεί...
[...]

Ο Ντέιμον δεν είχε σταματήσει στιγμή να την σκέφτεται... Καμιά δεν τον είχε εντυπωσιάσει τόσο όσο η Βάιολετ... Και αυτό θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στις δουλειές του... Κοίταξε το ρολόι του.. Έκανε μπάνιο, ντύθηκε, παρφουμαρίστηκε και έφυγε για το μέρος όπου είχε δώσει ραντεβού με την Βάιολετ...

[...]

Έμεινε αρκετή ώρα κάτω από το νερό ώστε να αποβάλει το σημερινό στρες... Κοίταξε τον εαυτό της στον καθρεύτη... Έβαλε τις κρέμες της, έφτιαξε τα μαλλιά της, έπειτα το μακιγιάζ της και ήρθε η ώρα να αποφασίσει τι θα βάλει... Ένα little black dress ήταν η καλύτερη και ασφαλέστερη επιλογή.. Ανέβηκε στις ψηλοτάκουνες γόβες της και κοίταξε τον εαυτό της στον καθρεύτη... Σκέτη φωτιά!

[...]

-Νόμισα πως δεν θα ερχόσουν!
-Ήρθα όμως...

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jul 05, 2016 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Ο νόμος και το έγκλημα ερωτεύονται...Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ