1.

3.3K 62 2
                                    

Hajnali 1 óra van - állapítottam meg magamban, mikor ránéztem a telefonom kijelzőjére, egy nem fogadott hívást láttam felfedezni rajta. Carl-tól jött. Sóhajtottam egy nagyot majd a telefonkönyvből kikerestem Carl számát miután megtaláltam, rányomtam a hívógombra. Vártam egy jó két percet míg végül beleszólt :
- Szia Ann, örülök, hogy visszahívtál ilyen későn, azt hittem éppen elfoglalt vagy - mondta nyájasan.
- Nem Carl, nem vagyok elfoglalt, 11kor volt utoljára találkozóm, éppen pihenni szerettem volna. Mit akarsz, miért kerestél?
- Azért hívtalak mert SOS kaptunk egy telefonhívást az egyik drága befektetőnktől, hogy neki most szüksége lenne egy kis társaságra... mivel a többiek épp el vannak foglalva és ahogy láttam te szabad vagy, így te lehetsz az a szerencsés nyertes ki egy pénzeszsákkal töltheti a fennmaradó éjszakáját - mondta majd kicsattanó örömmel a hangjában Carl.
- Rendben.Küldd el SMS-be, hogy hova és mikorra menjek - válaszoltam neki, majd kinyomtam a telefont és elindultam a fürdőszobám felé zuhanyozni illetve rendbe szedni magamat. Megnyitottam a vízcsapot,jó forró vizet engedtem bele a kádba, miután végeztem gyors megfürödtem a kedvenc tejcsokis illatú tusfürdőmmel amit Lil-től kaptam születésnapomra. Kiszálltam a kádból, megtörülköztem a rózsaszín puha törcsimmel majd magam köré tekertem és a tükörhöz álltam, hogy javítsak a fáradt arcszerkezetemen. Egy kevés szempillaspirál, egy kevés szemhéjtus, egy kevés ez-az amaz... tudjátok, mint amit általában szoktunk. Belenéztem a tükörbe, láttam a sminkem rendben van, jól nézek ki, már csak a hajamat kell valahogy elrendeznem. Mivel hosszú hajam van ezért viszonylag sokféle frizurát lehet belőle variálni, de mivel késő van ezért csak egy laza, de szexis kontyba felfogtam és elindultam kifele a fürdőszobából.Kiérve láttam, hogy az ágyamon a telefonom zölden világít, valószínűleg megjött a várva várt SMS-m.
-Nagyon jó erre vártam...bár ne kaptam volna üzenetet!- morgolódtam magamban. Odasétáltam az ágyamhoz, kezembe vettem a telefonomat majd elkezdtem olvasni az üzenetet, amiben ez állt:

" Partner neve: Matthew Flounder
Helyszín: Golden Dream Hotel 666-os szoba
Időpont: hajnali 2:00
Elvárások: piros fűző

Ügyes legyél Ann! Puszika : Carl "


-Matthew... - elmélkedtem magamban vajon hogy nézhet ki, milyen tekintélye lehet ennek a fickónak na meg persze milyen ízlése ha már piros fűző az elvárása...vállat vontam majd gyorsan előkotortam a gardróbomból a szexi fehérneműt, rá egy egyszerű fekete egyberészes ruhát, felkaptam egy hozzáillő szexi magassarkút majd gyors a táskámba dobáltam a legalapvetőbb dolgaimat amik kellhetnek majd mikor úgy láttam mindent eltettem bezártam az ajtót és elindultam az utcára egy taxit fogni. Szerencsémre pont volt egy szabad autó beültem elhadartam a címet a sofőrnek majd vártam, hogy megérkezzünk a megadott hotelhez, közben ránéztem az órámra 1:59 -t mutatott... - Ajjaj elkéstem...- szidtam magamat és Carl-t is amiért nem tudott IDŐBEN szólni. Negyed három tájékán odaértünk a hotel elé, gyors kotortam aprót a tárcámból majd a taxis kezébe nyomtam majd sietősen beszaladtam a hotelba.


Mámort hozó AnnWhere stories live. Discover now