2

2.6K 69 2
                                    


Sietősen sétáltam a 666-os szoba felé a hatodik emeleten, a gyomrom idegességemben bukfenceket hányt, a kezem izzadt, próbáltam magam megnyugtatni, kár izgulnom hiszen már sokszor csináltam ilyet minek is idegeskedem. Míg csillapítottam az idegességemet addig odaértem a 666-os szoba ajtajához, óvatosan megfogtam a kilincset és benyitottam. Beljebb léptem a luxuslakosztály nappali szerűségébe egyenesen a fekete bőrkanapéhoz, ledobtam rá a kabátomat és a táskámat majd leültem. Megpillantottam az asztalon két pezsgős poharat és egy behűtött pezsgőt.... - Nocsak milyen figyelmes, kár hogy annyira nem vagyok oda a pezsgőért...- mondtam magamban. Annyira elvoltam a saját világomban, hogy észre se vettem amint egy vizes kéz befogja a szemeimet. Halk sikoly hagyta el a számat, mire a "támadóm" levette kezét a szememről, hogy láthassam ki volt a tettes. Szerencsémre éppen ültem a kanapén mert akkor mikor megfordulok állva lettem volna biztos hogy ott rogyok össze meglepettségemben.Mikor ránéztem egy vízcseppet követtem a szemeimmel ahogy az csak siklott lefele izmos kidolgozott testén. Megembereltem magamat majd felnéztem az arcára, bár gyorsan megbántam mert elvesztem azokba a sötétbarna majdnem fekete szemeiben. Tekintete szinte felperzselt, vágytam rá, nem úgy mint az eddigi ügyfeleimre. Teljesen levetkőztetett azokkal a gyönyörű szemeivel. Látta rajtam, hogyan reagál a testem a nézésére, majd egy pimasz mosoly megjelent a szája sarkában. Úgy éreztem nem leszek képes beszélgetni vele majd bugyileimádkozó, mély, parancsoló hangján megszólalt : - Tudtommal 2-re kellett volna jönnöd... nem a késésért fizetek!
- ültem és bambán néztem rá, még mindig azon járt az agyam miért kell neki ez a "szolgáltatás" . - Ne haragudj, későn kaptam meg az adatokat.- szabadkoztam. Fel se fogtam de már egy szempillantás alatt ott termett előttem megfogta a karomat, felrántott a kanapéról majd a jobb izmos karjával letépte rólam a fekete egyberuhát, hogy megcsodálhassa, valóban eleget tettem-e a kérésének és piros fűzőt húztam fel az alkalomra. Elégedetten mosolygott majd rám nézett és rám vetette magát.

Mámort hozó AnnWhere stories live. Discover now