Ajkaival sebesen falta a számat. Nyelvünk vad táncot lejtett egymással. Egy pillanatra viszont abbahagyta a heves csók csatánkat, bár én még kábultan lehunyt szemmel vártam, hogy birtokba vegye ajkaimat, amikor valami hideg fém szerűséget éreztem a csuklómra tekeredni, majd egy halk kattanásra hirtelen kinyitottam a szememet, felkaptam a fejemet és ráemeltem lebilincselőmre tekintetemet majd mélyen a szemeibe fúrtam.
- Mi a szent szar ez...? Ez nem volt benne a megállapodásban! - néztem rá értetlenül bár kissé indulatosan.
- Ann Coulter letartóztatom Önt illegális munkavégzésért. Jogában áll hallgatni, bármi amit mondd felhasználható Ön ellen a bíróságon. - tájékoztatott gépies hangon, akár egy robot.
- Ez valami vicc ugye? Nem tartózhatnak le! Kérem az ügyvédemet! - kezdtem hisztérikusan kikelni önmagamból.
Mint kiderült Matthew zsaru és az állítólagos főnökömet szeretné lenyomozni leginkább, nem is engem...én valami csali félének kellettem volna neki. Rámterítette a szobában talált fehér puha köntöst majd erős, fájó mozdulatokkal ráncigált kifele az ajtón. A folyosón ahogy mentünk végig a szobákból kíváncsi, lesújtó tekintetek kísértek minket egészen a liftig. Matthew megnyomta a parkolóba vezető gombot, majd kínos csöndben haladtunk lefelé az autóig. Mikor odaértünk a rendőrautóhoz belökött a hátsó ülésre majd rám csapta az ajtót. Nem értettem mi történik velem. Nem értettem semmit se. A rendőrőrsön kaptam egy gusztustalan, piszkos cellát, sóhajtva leültem az ágynak nem igazán mondható matracnak a szélére ügyelve arra, hogy még véletlenül se kapjak el valami fertőzést idebent. Annyira elmélyültem a gondolataimban, észre se vettem amikor kinyílott a cellám ajtaja, majd elvonszoltak a vallató szobába. Nagy meglepettségemben láttam a drágalátos Matthew fog kivallatni, hát jó... játsszunk ha ezt szeretné, pajkosan rámosolyogtam majd leültem a nekem szánt székre.
- Nos akkor vágjunk is bele. - szólalt meg idegesen.
- Khmm...khmm... elnézést kérhetnék egy pohár vizet? Tudja a vad csókcsatáinkban kiszáradt a torkom.- mondtam neki mélyen a szemébe nézve, ahol valami pajkosságot láttam egy pillanatra megcsillanni.
- Természetesen, Herrford hozzon vizet a hölgynek. - lökte az ablak felé nézve ahonnan figyeltek minket a munkatársai.
Egy idős, kissé kopaszodó öregember hozta be a vizemet, letette elém, majd próbált kedvesen mosolyogni, hogy úgy érezzem magam én nem fogoly vagyok itt hanem vendég.
- Szóval.. Ann... ki futtatja Önt? - nem szarozik a gyerek kapásból a közepébe vágott a dolgoknak.
- Kikérem magamnak kedves és szexi biztos úr engem nem futtatnak.... a magam úrnője vagyok.
- Ne szórakozzon velünk, komoly gyilkosság történt nem régiben abban a hotelben ahol magával találkoztam! Ráadásul érdekes módon mindig ebben a hotelben történik valami, egy ideje figyeljük Önt és a kedves munkatársait és tisztába vagyunk azzal a dologgal, hogy Önök mindig ezt a hotelt választják az aktuális ügyfeleik számára. Szóval ne kerteljen itt nekem hanem mondja el az igazat! - szinte tajtékzott a dühtől, ami nem volt ellenemre hiszen így még döglesztően szexis volt a kinézete.
Éppen szólásra akartam nyitni a számat, mire belépett a kopaszodó idős emberke és Matthew fülébe súgott valamit. Matthew arcán mérhetetlen düh uralkodott majd feszülten odaszólt hozzám:
- Letették az óvadékot, hazamehet. - Egy pillanatra fel se fogtam szavait, majd megráztam a fejem, zavarodottságomat nem tudtam sehova se tenni... úgy néz ki Carl épp időbe jött el értem. Kitessékeltek a vallatószobából majd a folyosón megláttam azt az embert akit a hátam közepére se szerettem volna kívánni, bárcsak Carl hozott volna ki innen, nem értem miért őt kellett idehívni.
YOU ARE READING
Mámort hozó Ann
RomanceEgy nő és az ő cseppet sem egyszerű és boldogtalanságot hozó munkája.Szerelem, erotika, erőszak, összetörtség, reménytelenség, vágy, kétségbeesettség, titokzatosság.