Se uita la mine, zambind,m-am dat un pas inapoi dar m-am impiedicat de radacina a unui copac si am cazut lovindu-ma la cap........
Cand m-am trezit eram intr-o camera alba,in care persista mirosul de medicamente,imediat o femeie a intrat in camera imbracata intr-un halat alb cu un zambet larg pe fata si ochii atintiti spre mine.
-In sfarsit te-ai trezit,scumpo!
-Unde sunt?
-La spital.unde alt undeva ai putea fii?
-De ce sunt la spital?
-Te-ai lovit la cap,cand te plimbai prin padure......ai avut noroc ca te-a gasit o vecina si te-a adus aici!
Am vrut sa zic ceva dar o durere ingrozitoare m-a lovit in zona capului.....mi-am dus mana in zona fruntii si am realizat ca eram bandajata ........Imadiat asistenta a venit si a inceput sa imi desfaca pansamentul si sa imi ingrijeasca rana ......Cand a terminat,a plecat din salon zambind si zicandumi ca o sa-mi aduca imediat ceva de mancare.
In salon au intrat parintii si fratii mei.
Pe fata mamei si a tatei se vedea ingrijorarea,dar pe fata fratilor mei se vedea urmele unui ras copios pe tema loviturii mele.....parintii au iesit din salon pentru ami face externarea in timp ce eu am ramas cu fratii mei.Intre timp aceiasi asistenta de mai devreme intră pe usa cu un pachet in mana......
-A venit acest pachet pentru tine,acum cateva minute.
-Pentru mine?
-Da,se pare ca ai un admirator!
-.......
Am deschis pachetul.....era un cutit cu sange pe el si un bilet" Ti-am zis ca daca nu vi in padure o sa iti omor fratii.....m-am tinut de cuvant, iați adio de la ALEXANDRU!"
M-am uitat in tot salonul dupa Alexandru dar nu era,m-am dat jos din pat si am incercat sa merg spre usa pentru a vedea daca e acolo ,dar nu era......Atunci au venit parinti mei si au zis ca putem pleca acasa.Am ajuns acasa si am mers direct in camera la Alexandru dar era prea tarziu........l-am gasit mort intr-o balta de sange.Am inceput sa plang in hohote in timp ce familia mea se uitau socati.....
CITEȘTI
Criminalul ADN
HorrorNumele meu e Anabel, am 16 ani si astăzi este cea mai neagră zii pentru mine......deoarece sunt nevoita să mă mut intr-o altă tară,alaturi de părintii mei si cei 4 frati ai mei:Alexandru fratele mai mare de 18 ani ,Rares fratele mai mare de 17 an...