15.

77 6 0
                                    

M-am ridicat de pe podea,indreptandu-ma spre noptierea pe care se afla telefonul
*Convorbire telefonica*
-Domnisoara Anabell?
-Da,cine sunteti?
-Directorul spitalului,la care este internata mama dumneavoastra.
-Spuneti, va rog......
-V-am sunat in legatura cu starea de sanatate a domnei.....
-S-a intamplat ceva?
-Imi pare rau sa va zic dar .........mama dumneavoastra are inceput de dementa.
-As putea venii sa o vad?
-Cum doriti.....
-La ce etaj este internată?
-La ultimul etaj....
-Multumesc.....
*Sfarsitul convorbirii*
Nu imi venea sa cred........mama incepea sa fie dementa........lacrimile a inceput sa imi inunde fata......inca o persoana draga care ma v-a parasii.....
- Ce s-a intamplat?(adam)
-Trebuie sa merg la spital.
-De ce?
-Mama........are inceput de dementa
Stiam ce inseamna sa fii dement......verisorul meu avea dementa si intrun aces de furie s-a sinucis.......chiar in fata mea.Numai gandul ca mama ......finta care mi-a dat viata,ar putea sa ma paraseasca ........imi dadea fiori,imi aducea groaza,simtind cu inima incepe sa se distruga......bucatata cu bucata.Fiecare bucata insemna o persoana draga......primul a fost Alexandru,al doilea tata,si acum urmeaza si mama.......statea ghemuita pe podea cu fata spre telefon asteptand parcă ca cineva sa ma trezeasca din acest cojmar numit viata.
Am simtit o mana rece pe umarul meu......era Adam.Ma privea bland parca spunandu-mi ca o sa fie bine......
-Trebuie sa merg la spital.
-Te duc eu.....
-Ok.......haide
-Acum?
-Da......raspund pe un ton rece si lipsit de vreo emotie
Ne indreptam cu pasi repezi spre spitalul la care era internata mama.......era acelasi spital la care fusesem internata inaintea mortii lui Alexandru........am intrat in spital.Mirosul de medicamente era persistent ca si data trecuta.....am urcat la ultimul etaj,urmata indeaprope de Adam........am gasit salon mamei.......am deschis usa sfiosa si am intrat.......era un salon mare,de culore alba cu un singur pat si cu o multime de aparate legate la el.......mi-am indrepta atentia spre pat,unde zacea mama adormita......mi-am facut curaj si m-am apropiat de ea .......dintr-o data pe usa intra un medic urmat de o asistenta.
-Domnisoara Anabell?
-Da......
-Aici sunt fisele mamei tale,si starea de sanatate...
-As putea sa va pun o intrebare?
-Cum sa nu!
-De ce mama mea e adormita?
-A primit o doza mai mare de anesteziant pentru a o face sa stea linistita.....e vital pentru ea
Am lasat un oftat sa-mi scape in semn de tristete.....doctorul iesise imediat lasandu-ma singura cu mama......m-am asezat langa pat incepand sa imi reamintesc toate clipele frumoase alaturi de familia mea.....

Criminalul ADNUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum