PERİ - Texas'ta Bir Türk Kızı

657 9 0
                                    

yazarı ; Gercek_Masallar

TANITIM;

-"Zaten beni kaçırmak istemezsin" dedim yine zorlama bir kahkaha ile.. Bir yandan da gözümü yoldan ayırmıyordum.. Ormanlık bir yola girdiğimizde hava da yavaş yavaş kararıyordu.. İçimin ürpermesine engel olamamıştım..-

"İşimiz çok uzun sürecek mi?" Yan gözle Xander'a bakmayı ihmal etmiyordum ama birden gözlerindeki yumuşaklık yerini kademe kademe anlamlandıramadığım bir sertliğe bırakmıştı..

"Hayır.. Seninle biraz sohbet edicez o kadar..

"Aptala yatmak en iyisiydi.. Ürkmeye başlamıştım ve bunu görsün istemiyordum...

"Barda da konuşabilirdik.. Bu akşam geliyorum sonuçta.." Yine o salak ve zoraki gülümseme, bu sefer daha histerik ve panik olan ses tonuma eşlik etmek için yüzümdeydi...

"Çok kalabalık" dedi sanki benimle konuşmuyormuş gibi.. Yolun geri kalanında sesimi çıkarmadım.. Beni öldürecek hali yoktu sonuçta değil mi?

*****

Kişisel yorum ; Ay bu kitapta da çok ağladım. Acıların çocuğu Peri gibi bir şey olmuş. Şimdi konusuna gelirsek Peri diye bir kızımız var gerçek babasını bulmak için Amerika'ya gidiyor. Neyse efendim bu babasını buluyor da babası ve ortakları bunu bir güzel dövüyorlar ( nedenini söyleyemem kitabı okuyun çünkü bu dayak olayı biraz farklı ) . Neyse sonra bütün gerçekler ortaya çıkınca kızın psikolojisini konu alıyor . Kesinlikle okunması gerekenlerden...

Kitap ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin