Pov. Renee
"Dus, over een week terug komen en dan word het nog een keer nagekeken. Tot die tijd elke dag drukverband om doen, en niet te druk doen. Dat was het eigelijk wel. Dan zie ik u over een week!" Zegt mijn dokter nadat hij mijn knie heeft ingepakt. Ik mag er een week niet op lopen, dus dat word een tijdje op krukken lopen.
"Gaat u zitten mevrouw." Zegt Louis, en ik laat me weer vallen in de rolstoel. Dit keer doet hij gelukkig iets normaler met de rolstoel, en binnen no-time zitten we weer in de auto.
"Heb je anders zin om nog even ergens iets te gaan drinken. Dan vraag ik of Niall ook wilt komen en dan kan jij ook een vriendin vragen als je dat wilt." "Yeah sure. Dan bel ik even Tessa."
Ik pak mijn mobiel en bel Tessa.
(T=Tessa, R=Renee)
T: Hallo lelijkerd. Vas happnin'R: Hallo andere lelijkerd. Zin om af te spreken?
Ik zie Louis raar kijken als Tessa opneemt maar dat boeit me niet.
T: Yeah sure. Waar wanneer hoe laat?
Ik kijk Louis vragend aan en hij playbackt het woord La Place (ja mensen een xtje niet de Starbucks. Idk of er een La Place in Engeland is maar t is daar wel lekker.
R: kom maar de La Place wij zijn er zo. Dus sta op met je luie reet en kom ik actie.
T: Jaja on my way.
Ik ben te lui om nog te reageren dus druk ik haar lekker weg.
"Mag ik even uitleg waarom jullie elkaar begroeten met lelijkerd?" Vraagt Louis lachend. "Wij hebben gewoon veel liefde voor elkaar en zo uiten we dat. Denk ik..."
"Kan je even met mijn mobiel Niall appen en vragen of hij ook komt? Mijn rij skils zijn al niet zo geweldig en als ik dan ook nog ga appen liggen we straks beide in coma." "Jupjup."
Louis geeft zijn mobiel en ontgrendelt hem.
L: Halloi Niall. Ik heb de eer om met jou te appen omdat Louis en ik straks anders dood zijn. Maar onze vraag was of je zo ook naar de La Place komt om wat te drinken enzo. Mijn beste vriendin komt zo ook naar de is kans dat ze je gezicht gaat likken dus niet schrikken. X ReneeDieDeTelefoonVanLouisHeeft.N: Hey ReneeDieDeTelefoonVanLouisHeeft I am on my wayy en ik ben wel wat gewend dus komt goed. X NiallDieZijnEigenTelefoonHeeft.
"We zijn er madame." Zegt Louis met een overdreven accent (even heel iets anders zijn accent is gwn bæ) Hij stapt de auto uit en opent de deur voor mij zodat ik uit kan stappen met mijn krukken. "Danku gentleman." We lopen binnen en ik zie dat Tessa er al zit.
Ik kruk naar Tessa en Louis loopt achter me aan. "Renee sukkel wat heb je nu wee- o my gawddd. Jij jij jij.." "Girl je loopt vast en ja dat is Louis Tomlinson ik ben met hem naar het ziekenhuis geweest toen ik getyft was zoals gewoonlijk. Maar doe je bek dicht en laat ons zitten." Zeg ik, en ik geef haar een knuffel.
"Nou Louis, dit is mijn super gestoorde, lieve, spastische, moordlustige, en uh ja beste vriendin Tessa. En Tessa, dit is dus Louis." Louis geeft Tessa ook een knuffel en dan gaan we zitten.
We zijn nu een paar minuten verder en volgens mij is Tessa er een beetje aan gewend dat Louis hier zit, en hij kletst gewoon vrolijk mee.
"Hey guys sorry dat ik later was maar ja er was weer paparazzi." Zegt Niall en hij komt aangelopen. Hij heeft Louis zo'n jongens knuffel achtig ding, en Tessa en ik staren hem met open mond aan.
"Tess, hou je in en ga alsjeblieft zijn gezicht niet likken." Zeg ik tegen Tessa, en ik krijg er een stomp tegen mijn arm evoor terug.
"Hey ik ben Renee, en ik ken Louis omdat ik zeg maar niet de handigste ben en ik getyft ben met volleybal en Louis ging met me mee. En deze naast me is Tessa. En ze heeft altijd gezegd dat als ze jou zou ooit zou zien zou ze je gezicht likken naar ik probeerde haar er even van te overtuigen dat ze dat beter niet kan doen." Zeg ik, en ik sta zo ver dat kan op en geef Niall een knuffel.
"Uh nou ja ik ben dus uh Tessa en dat wat Renee zei is niet waar hoor..." "Ja dat is het wel!" Reageer ik. Ik krijg zoals verwacht een dodelijke blik van Tessa maar dat boeit me niet.
POV. TESSA
Goed. Daar ging mijn sociale leven. Niet dat ik echt een sociaal leven had, maar het geen dat ik nog had, maar toch.
Het ergste is ook gewoon, dat Renee me hier keihard uitlacht. Niet eens even helpen om mijn sociale leven weer op de rails te krijgen. Nope, Renee lacht me alleen maar uit.
"Oké... Goed... Vergeet alles wat Renee heeft gezegd." zeg ik snel.
Nadat we wat gegeten en gedronken hadden, die Niall kan trouwens eten, echt niet normaal. Hij is waarschijnlijk nog erger dan ik, maar dat terzijde.
"Kunnen jullie zelf thuis komen?" vraagt Louis.
"Euhm, nouuu, ik weet niet of Renee mij nog vertrouwd als ik auto rijd." zeg ik twijfelend
"Tess, je reed bijna een vrouw op een scootmobiel aan."
"Dat is niet waar! Zij reed mij aan!" protesteer ik.
"Oké. Deze discussie gaan we niet nog eens voeren. Maar in elk geval. Als ik met Louis mee kan rijden? Graag."
"Tssss, dan rijd ik wel alleen." zeg ik quasi-beledigd.
"Ik had graag met je mee gereden, maar ik ben zelf ook met de auto." zegt Niall.
"Nee, Niall. Don't say that. Je wilt niet bij dat kind in de auto zitten. Ze is een terrorist. Geloof me." zegt Renee.
Ik steek mijn middel vinger op en loop dan weg. Ik stap in mijn auto, en wil net wegrijden tot Niall ineens op mijn raam klopt. Ik open mijn raampje.
"Euhm, ik ga nu meteen naar huis, dus als je zin hebt om nog eens af te spreken, heb je hier mijn nummer." zegt Niall.
Ik neem het briefje van Niall aan.
"Dankjewel. Bye." zeg ik.
"Bye." zegt Niall.
Ik doe mijn raampje weer dicht en rijd naar huis.
Omdat ik anders morgen weer eens dood ben gaan de credits van het pov. Tessa voor de verandering naar TessaxH ly wel een beetje hoor❤
JE LEEST
I've fallen for you, literally. Ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit boek gaat over Renee. Een meisje van 19 jaar, met haar eigen mening, doet waar ze zin in heeft, en kortom gewoon zeer eigewijs is. Ze leeft voor haar sport volleybal, en ze doet niks liever. Ze traint bijna elke dag, en elke zaterdag staat ze i...