LBA

972 43 6
                                    

Zostałam nominowana do LBA przez @juliettkajk, za co serdecznie dziękuję, jest to dla mnie wielki komplement. :)

Pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony aktor?
- Może i mainstreamowo, ale mam ogromną słabość do Zaca Efrona i Leonardo DiCaprio.
2. Lubisz Harry'ego Pottera?
- Rzekłabym, tożto chyba pytanie retoryczne.
3. Czy czytasz/masz zamiar czytać moje książki?
- Droga Juliett, mam je na liście książek do przeczytania, niestety nie zdążyłam jeszcze tego zrobić.
4. Jak sobie mnie wyobrażasz, czytając mój opis?
- Myślę, że jesteś miłą osóbką, z którą z pewnością bym się dogadała. :)
5. Co chciałabyś zrobić, gdybyś mogła wszystko?
- Myślę, że odleciałabym na testralu w towarzystwie Remusa Lupina do Baśnioboru, żeby spotkać się tam z Lydią Martin i Stilesem. Potem prawdopodobnie sprowadziłabym tam też Kodaline i kazała codziennie coś dla mnie grać. To takie wstępne plany. ;)
6. Co chciałabyś w sobie zmienić?
- Z pewnością kilka rzeczy.
7. Czego nie lubisz u innych?
- Nie lubię ludzi zapatrzonych w siebie i myślących tylko o swoich dobrach.
8. Masz jakieś zwierzę?
- A mam. Nawet dwa: najukochańszą sunię na świecie, Sabę i najsłodszego kotka-grubaska, Mała.
9. Jesteś prawo czy leworęczna?
- Lewo.
10. Lubisz podróże?
- Uwielbiam, ale jak to w życiu bywa, ze względów finansowych nie mogę podróżować zbyt wiele. Najbardziej lubię chyba chodzić po górach, chociaż morzem oczywiście nie pogardzę.

Ja postanowiłam nominować dwie osoby:
@hope_readgun
@moony60

A oto moje pytania do Was:
1. Gdybyście mogły wybrać jedną fikcyjną postać i sprawić, żeby istniała, kto by to był?
2. Komu zawdzięczacie swoją przygodę z książkami?
3. W jakim fikcyjnym świecie najbardziej chciałybyście mieszkać?
4. Czy wiążecie swoją przyszłość z pisaniem?
5. Jak ,,Harry Potter" wpływa na Wasze życie?
6. Jakie jest Wasze ulubione zaklęcie?
7. Jaką postać przybierają Wasze patronusy?
8. Do jakich fandomów należycie?
9. Czy oglądacie jakieś seriale?
10. To może tutaj zadam zagadkę, która pojawiła się w jednym z moich ulubionych seriali: co to jest - kaźdy go ma, ale nikt nie może go stracić?

Dziękuję za uwagę, do widzenia w następnym rozdziale. :)

Like real people do - Remus Lupin & Nimfadora TonksOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz