İLK BAKIŞ

30 3 0
                                    

Nehrin guzelligi onu o kadar buyulemisti ki, kimsenin etrafta oldugunu fark etmemisti. Zaten bu tarafa pek gelen olmazdi. Bu sessizligi ve huzuru cok seviyordu. Kiyidaki agaclarin nehre uzayan kollarina cikar, saatlerce kitap okurdu. Yaz aylari zamanin buyuk kismini burada gecirirdi. O gun hava cok acikti ve gunes tam tepedeydi. Agaclarin golgesi altinda olmasina ragmen, gunesin sicakligini hissedebiliyordu. Bu sirada genc bir adam tarafindan izlendiginin farkinda bile degildi. Birden agacin altindan birinin sesini duyuldu.

Ben Mark dedi biri. Genc kiz korkudan elindiki kitabi dusurmustu. Donup baktiginda uzun boylu, yirmili yaslarda, siyah sacli bir adamin asagidan ona dogru baktigini gordu. Uzerinde kot ve tisort vardi. Korktugunu gorunce, uzgunum diye seslendi, agacin golgesinden cikarken.

Onemli degil dedi genc kiz gozlerini devirerek. Ne zamandir ordasin?

Cok olmadi. Yalan soyledigi her halinden belliydi. Oraya nasil tirmandin? Diye sordu, konuyu degistirmek isteyerek. Agaca tirmanmak icin suya girmek gerekmiyordu.

Ayaklarim biraz islaniyor ama onun disinda cok basit. Zaten su cok derin degil dedi gulumseyerek. Mark, iri mavi gozleri isiltiyla parlayarak ona dogru bakiyordu. Tuhafti, onu hic tanimiyordu ama cekinmeden konusabiliyordu.

Bana ismini soylemeyecek misin ? Benim adim Mark.

Sanirim simdi soylemesem daha iyi olacak. Seni biraz meraklandirmak isterim dedi, genc kiz cekinerek. O gun pek salas giyinmedigi icin kendini sansli hissediyordu. Uzun sari saclarini yeni yikamisti ve kahverengi gozlerine kalem cekmisti. Sari tisortu ve altindaki kot sort da gayet sayilirdi.

Tamam o halde. Beninle yurur musunuz isimsiz bayan?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAVRULAN HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin