"Iris!! Yeter artık kaldır o koca poponu yataktan okula geç kalacaksın."
"Tamam anne 5 dakikaya hazırım."
diye bağırmaya başladım.Harika bir rüyadan annemin harika sesiyle uyandırılmıştım. Uyanmak fazla sinirimi bozuyordu. Bıraksalar günlerce uyuyabilirdim ama mümkün değildi tabiki. Bugün diğer günlerden daha farklıydı. Biraz heyecanlı gibiydim. Yeni okuluma başlayacak,yeni insanlarla tanışacaktım. Belki hayatımın aşkını da bu okulda bulacaktım. Bunu kim bilebilirdi ki? Ben bunları düşünürken annem tekrar başıma geldi ve bana tekrar bağırmaya başladı. "Çabuk ol koca dana. Birazdan servisin gelir."
İlk günden servis mi gerçekten inanmıyorum. Yürüyerek gidebilirdim. Servisi olayını hiç sevmediğimi söylemiştim. Ama bugün bu konu için kavga edemezdim. Hemen yatağımdan kalkıp banyoya koştum. Banyoda işimi hallettikten sonra dolabımın karşısına geçip dün geceden hazırladığım yırtık siyah pantolonum, v yaka tişörtüm ve üstüne siyah de ceketimi giydim. Daha sonra koşarak mutfağa gittim.Babam kahvaltı yapıyor, annem benim için bir şeyler hazırlıyordu. Annem beni görünce " İlk gün için bunları mı seçtin?!" dedi. Bende pis pis sırıtıp "Siyahın asaleti" diye cevap verdim. O sırada ağzıma bir zeytin attım ve babamın yanağına kocaman bir öpücük kondurduktan sonra " Ben kaçar" diyip, mutfaktan çıktım. Ben çıkış kapısına doğru yürürken annemin peşimden geldiğini görünce istemsizce gülümsedim.
"Anne o elindekini hiç getirme yemeyeceğim."
Annem " Terlik yer misin?" deyince, dönüp anneme baktım. Bu savaşı herzaman o kazanırdı. Bu yüzden elinden hazırladığı tostu alıp, kapının yanındaki çantamı omuzuma taktıktan sonra evden çıktım ve kapının önünde servis beklemeye başladım. Servisi beklerken de buraya gelişimizi düşünmeye başladım. Babam Türk, annem Kanadalı'ydı. Uzun süre Türkiye'de yaşadıktan sonra babamın işi ve annemin Kanada özleminden dolayı buraya gelmiştik. Üniversiteyi burada bursla kazandığım Toronto Üniversitesi'nde okuyacaktım. Çok iyi bir üniversite olduğunu duymuştum. Neyse ki bugün başlıyordu ve neler olacağını merak ediyordum. Ben bunları düşünürken, durduğum yere doğru yaklaşan servisi gördüm. Ben içeri geçtiğimde, mavi gözlü bir kızın yanının boş olduğunu gördüm."Oturabilir miyim?" diye sorduğumda, " Tabi ki" cevabını aldım. Yanına oturduktan sonra bana elini uzattı ve "Merhaba, ben Alex" dedi. Ben de "Merhaba, ben Iris. Tanıştığımıza memnun oldum." dedim. Sonra konuşmaya devam ettik. Nerden geldiğimizi,kiminle yaşadığımızı ve hangi bölümleri okuyacağımızı öğrendik. Biz yarım saati aşkın konuşurken,servis okul kapısının önünde durdu. Daha sonra servisten inip okul bahçesine doğru yürümeye başladık. Bahçenin içine girdiğimizde ilk dikkatimi çeken uzun bacaklı sarışın kızlar oldu. Bunlar fazla güzellerdi. Ben etrafı incelerken Alex" Heyy!!! Şu karşıdaki yakışıklıya bak." diye seslendi. O tarafa baktığımda uzun boylu,sarışın,mavi gözlü oğlanı gördüm. Alex kulağıma eğilip " Fazla iyi değil mi? Tam benlik." dedi. Ben de "Aynen,fazla iyi." cevabını verdim. Daha sonra Alex" Kahvaltı yapmadım kantine gidelim mi? Hem ilk dersime daha var."
Onun teklifini geri çevirmedim. Bu kocaman okulda kantin arıyorduk. En sonunda kantini gördük ve içeri girdik. Orda sadece bi masanın boş olduğunu gördük. Oraya doğru yürürken birden o masaya az önce bahçede gördüğümüz çocuk hızlıca oturdu. Ne olduğunu anlamadım iki saniye bile sürmemişti. Alex "Beni burda bekle içecek ve atıştırmalık bir şeyler alıp geleceğim." dedi. Alex'i beklemeye başladım. Onu beklerken sarışın çocuğun yanındaki oğlan dikkatimi çekmeye başladı. Giydiği mavi tişörtten kasları belli oluyordu. Ben çocuğa bakarken Alex yanıma gelip " Hey, yedin çocuğu"dedi ve kıkırdamaya başladı.
"Yok ya sadece gözüm dalmış" diye yalan uydurmuştum.
Alex "Artık gidebiliriz. Dersime az kaldı." dediğinde "Tamam" diye cevap verdim. Alex dans bölümünün öğrencisiydi. Onunla kantinden çıktıktan sonra arkamı dönüp ilerlerken bağırdı:
"Hey, telefon numaranı vermeyecek misin? Benden kurtulmak o kadar kolay değil Iris hanım."
"Kurtulmak isteyen kim?!"
"Ozaman telefon numaran?"
Küçük bir kağıt çıkartıp numarayı yazdım ve eline tutuşturdum. Birbirimizden ayrıldıktan sonra moda bölümüne doğru yürümeye başladım. Tam sınıfın kapısından içerim girecekken bir el hızlıca omzuma dokundu.----------------------------
Umarım beğenirsiniz^^
Yorum ve vote lütfen!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREAMS OF TOMORROW
General FictionBu kitabı birkaç hafta önce gördüğüm rüyayı kurgulayarak arkadaşımla beraber yazdık. Sanırım biz dünyada ki ilk çift yazarız asdfgh Umarım okurken keyif alırsınız. Almasanızda çaktırmayın