2. Bölüm

133 5 11
                                    

2. Bölüm karşınızdaaa

^_^

...Her şey böyle başladı işte.Hep buraya gelmekten sıkıldım doğrusu.Hala beni iyileştirmeye çalışıyorlar...
Bu hastalığın çözümü olmadığını bile bile...
******
Gerçeketen artık sıkılmaya başladım.Hep böyle hastanelerde yatarsam hayatın bir anlamı yok.Bir anlığına böyle düşünmüştüm...Zaten sonra Angel geldi.Bana yine iğne yapacaktı -_-.Ona sıkıldığımı söyledim.Ayrıca bugün saat 4:00 da iğne olacaktım ama o 5:45 de geldi.Ne olduğunu sordum.Yüzü bembeyazdı ve üzgündü.

+N'oldu Angel.Neyin var ?
-Yok bişey T_T
+Ne yok bişey.Var söyle hadii
-.....Hastaneye acilden gelen bir çocuk gördüm sadece o kadar.Seninle aynı yaşlardaydı...Onun ilik kanseri olduğunu duydum.Şey...Söylemek istemezdim.
+Çok şanssızmış,ama en azından "her hafta hastaneye gelmiyor"!
-Bence sen gayet şanslısın.Hiç bir ilik uyuşmuyor.Saçlarını kaybetmek istemiyor.Hani şu uzun saçlı punkçı tipler var ya.
+Emo mu !?
-Galiba öyle duydum.Sen niye şaşırdın.
+Hiç...Angel?.
-Efendim?
+Eğer olrusa ona ilik verebilirim."
****Angel'in suratı bir an güldü.Ama sonra sadece yüzüme tip tip bakmaya başladı.

-Sen ciddi misin?!
+Şaka değil -_-
-Tamam o zaman! Teyzenden izin almam gerek bekle burda!
^^^^^^^^^^^
Hiç hastanede emo görmemiştim...Yeni devir ;)
Benim emo olduğumu kim söyledi!?Ben mi?Tmm evet ben Emoyum
^^^^^^
Teyzem kapıdan içeri girdi:
~Sen ciddi misn?Bu yardımın büyük bir şey!Aferin.
+Evt öle. (sinsi gülüş)
-Evet Alex ,yarın hemen gel uyuşursa ilik naklini gerçekleştiririz büyük yürekli kız !
+^_^Tmm.Ama o çocuğa benim vardiğimi söylemeyin...Lütfen ^_^
-Tamam(anlamlı bakışlar)
~Aferin Gız!
+#_#
****Saçmaladığımın farkındayım tamam @_@

==================>Bir bölümün daha sonu! Umarım beğenmişsinizdir.Zamanım olmadığı için pek giremiyorum.Sınav haftası başladı.

Göndermeler:Anlamlı bakışlar=öyküsaraç (kullanıcı ismini bilmiyom knk)
Sinsi gülüş (cemre *_*)

bb gardaşlar O_O

bb gardaşlar O_O

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Love ^_^

Bir Emo'nun HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin