1 bölüm

1 0 0
                                    

Selam ben melisa. Buğün okulun ilk günüydü . zaten ben asliyi ve borayi geçen Sene'den . asliyla biz cok yakin evlerde oturuyoruz . aslının sevgilisi bora ben kuzenim .. Dimi cok şaşırtıcı neyse tabikide yakisiyolar gormeniz gerek . asli ve bora cok güzel tanıştılar ben aslıyla dans kursuna giderken borada gelmek istedi yani izlemek . bende tamam demistim biz dans ederken borahep asliya bakip asluda ona bakip guluyodu . danstan ciktiktan sonra bir kafeye gittik. Sonra bora " cok güzel dans ettiniz ." dedi sonra bunlar baya bakistilar. Bende orda sicak cikolatami iciyordum oksurmus numarasi yaptim . artik kesin bakismayi dimi yani ben sıska kalıyorum yani ole sonra bunlar baya yakinlasti telefon numaralarini aldilar oyle oyle ilerlediler . bence zaten bastan belliydi. neyse, bugun okulda bir cocuk gordum cok tatli ve ayni sınıftayiz . inanmiyorum oha dedim. Kendi kendime cocugun adı buraktı. Boyu benden uzun ben 1.45 im galiba oda.1.50 bilmiyorum ama baya tatli ya benim bir arkamda yani en arkada oturuyo sonra zil caldi ben ve asli,bora kantine indik. Ben sutlu cikolata ve cikolata aldim ben cikolataya bayilirim .asluda sicak cikolata aldi . bora ise jelibon aldi.bora jelibona bayilir . bende hep kantinden ayni seyleri alirim benim hep aldigim seyler sutlu cikolata ve cikolata bazen sakiz veyatta jelibon alirim. Asli cikolata , sakiz gibi seyleri aliyor. Neyse bugun burakla konuştuk sesini duysaniz cok karizmatik bir seae sahip bana dediki "merhaba " dedi benim ilk önce dilim tutuldu . bendd dedimki ." merhaba, tanisiyomuyuz " dedim oda bana o koca gozleriyle bakinca ben eridim boyle bal rengi gözleriyle bakti bana sonra dedimki " hayır tanışmıyoruz ama tanisalim " dedim. (Ama cok istiyorum) oda bana dediki " benim gibi yakisikliyla kim tanismak istemez " dedi ve saçlariyla oynadi (dogru yakisikli ve tatliydi ama sinir bozucuydu ) bende dedimki " kes sesnin s*kt*r git başimdan " dedim . o sirada asliyla bora geliyordu " ne oldu " dediler bende " yok bise " dedim bugun boyle gecti okulda o kadar gicik kizlar varki 3 kisilerdi isimleri pek bilmiyoruma ama ceren , su , tuğce.idi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Genç Kızın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin