13 YIL ÖNCE
O sabah yine harika kuzişlerimle uyanmanın verdiği mutlulukla yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. Benden 1 yaş büyük olan kuzişim (Beyzanur) yine herzaman olduğu gibi uyuyordu, sadece o mu? Benimle yaşıt olan kuzişim(Ahsen)de uyuyordu. İkisinide kaldırdım. Beyzanur uyanır uyanmaz normal insanların yaptığı gibi elini yüzünü yıkamadı hemen tabletini alıp korece müzik dinlemeye başladı. Aslında alışmıştım artık. Her sabah aynı şey. Bu korelilerde ne bulduğunu anlayamıyordum doğrusu (şu anda bu günlerime tövbe ediyorum). Bana ve Ahsen'e de bu korelileri anlatıyordu. Ben de ben asla onlara hayran olmam, tarzı şeyler diyordum.
O gün yine kahvaltımızı yapıyorduk teyzoşkomlar ve ben ve annem. Sonra tabi ki deniz. Hepimiz havluları aldık, başörtülerimizi yaptık falan kuzenim ek olarak tabletini de aldı. Tabletinden kore şarkısı dinleyemezse sanki ölecekmiş gibi davranıyordu, korece şarkı binevi onun şarjıydı.
Saat 10:00'da denize gittik. Saat 19:45'te de döndük. Bizim yazlık site, kore fanı bir kızda var 17 yaşında İrem (ben abla demiyorum çünkü yakınız yani knk'yız, beraber denize falan gidiyoz). Kuzenim akşam onunla buluşacaktı, bende onunla indim(artık siz düşünün iki kore fanı bir araya gelirse muhabbeti, bi de dediklerinden afedersiniz bi bok anlamayan ben),Ahsen gelmek istemedi.
Onlar konuşuyo Exo falan ben kalıyorum öyle aval aval bakıyorum yüzlerine, sorular soruyorum işte "Exo kim yaaa?" onlar bana garip garip bakıp "Exo bir grup!!!" diyorlar, benim kafa iyice gidiyo(çünkü diyolar ki exo çok yakışıklı, ben de sanıyom exo tek bir kişide çok yakışıklı). Bende orada dedim ki "Ben bu hristiyanlara fan olmam"(neden diyom ki yaa).
Aslında orada bile ben onlara fan olmaya başladım,en azından ilgimi çekti, ama ben çok inat bir insanım. Neyse muhabbetlerine kulak kabarttım, hoşuma gitmeye başladı. Yani orada ben fan olmuştumda hani kimseye söylemeden.
İşte o gün bu gündür korelilere karşı bir ilgim var. Önce iki grup 20 şarkı, şimdi 500 den aşağı şarkım yok.##########$$$$$$$$$$&&&&&&&&&&//////////€€€€€€€€€€££££££££££¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥*********
Evet arkadaşlar, sayın kpop fanalrı mucklar olsun size 😗😗😗 Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir... İkinci bölüm birazdan gelir bu benim size kıyağım. Diğer bölümlerde gümümüze döneceğim ve olaylar olaylar. aşkişkolarrrr...😉😉😉😉😉😇😇😇😇vote vote vote yorum yorum yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP HAYALLERİM
FanficMerhaba sayın Kpop camiası severleri, bu hikaye şahsen benim sıkıldığımda ve bunaldığımda, hayal kurmakta bana biraz daha yardımcı olması için... Çünkü burda Kore ile ilgili olmasını hayal ettiğim bir çok hayalim var! Yani hayallerimi sizlerle payla...