2nd part

105 9 2
                                    


Po kalonte nje pasdite te lodhshme, te nxehte.. Pa ditur c'te bente, mendoi te kthehej pas ne kujtimes e saj te vegjelise. I pelqenin shume ne fakt, sepse ne ate kohe ajo ishte shume e lumtur. Kishte paqe ne jeten e saj, ose te pakten keshtu e mendonte. Hapi albumin e trashe (dhurate ditelindjeje nga nje shoqe rreth 3-4vjet me pare), dhe ne faqe te pare i doli vetja e saj, pak a shume 2 ose 3 vjec ne biciklete. Bjonde, me balluke me perpara e me ato floke te shkurtra, me syte jeshile, ishte nje pamje HILLARIOUS. Edhe ajo vete qeshte me ate pamje. Kalon faqen tjeter, pastaj tjetren, e pastaj tjetren e me radhe. Fotografi te cdo lloji, me cdo njeri, me familjen, me kusherinjte. Dhe tani habitet se sa shume ka ndryshyar jeta e saj. Habitet shume. Asgje nuk eshte si me pare. As familja e saj. Madje as vete ajo. Por sigurisht.. njerezit ndryshojne. Por kujtimet jo ama.

Mbyll albumin. Shikoi qe kishte shkuar ora 7. Ishte fillimi i qershorit, dhe askush nuk arrinte ta kuptonte pse erresohej aq shpejt. E kishte lene qe sonte te shihte nje film indian me motren e saj qe quhej Kal Ho Naa Ho. Ishte nje film qe e kishin pare me miliona here, dhe perseri qanin kur e shihnin. Hengren darke dhe u drejtuan drejt kompjuterit. Papritur bie zilja e deres. Nje zile e shpartalluar me nje ze te mekur. Ato asnjehere s'e degjonin zilen pasi dhoma e tyre ishte shume larg deres se shtepise. Kur papritur, iu hapet dera e dhomes dhe gjeja rutine qe ajo bente sa here qe hynte ne dhome:

-How're my bitcheeesss gooooiiinnnnnnnnn????-thoshte ajo me nje melodi cdo here te ndryshme.

-EeeeeL! S'do nderrosh kurre stil apo jo?- tha Xhesi duke qeshur.

-Po pra!! Ke ardhur per darke?-pyeti motra e saj.(Megi)

-Jo,per dreke. Per cfare mund te vihet ne oren 9 te darkes Megez? -i tha Elisa. Gjithmone e thumbonte me tallje.

-Hahhahahhaa ate s'e di une..cfare nuk pritet nga ti!!

-Dhe per me teper, kam sjelle edhe 2 biba me vete. Darke kemi ngrene, kemi ardhur vetem te kalojme naten. -Pastaj hyri edhe Semi, dhe u shemb mbi krevat.(motra e dyte e Elises)

-Na ka nxjerre shtepia jashte!- tha ajo papritur duke qeshur.

Dhoma u mbush me te qeshura. Gjithmone kur beheshinbashke, shtepia e tyre mbushej plot.

-Po ajo e humbura ku eshte?- pyeti Xhesi per Aiden, motren e madhe te Elises.

-Ajo, kushedi ku ka humbur.-tha Elisa.

-Talkin' 'bout me?- tha Aida duke hapur derendhe duke nxjerre koken si zakonisht.

-As kjo s'e ndryshon stilin kurre!

-Eeee pra, do e gdhijme sonte apo jo?

-Po El, keshtu thua gjithmone ti dh ja fut gjum e para.

-HAhahahahaahah, kete radhe e kam seriozisht. S'me ze gjumi me tani, cfare s'ka ndodhur!!

-ME tregooo!!!- i tha Xhesi padurim.

-Me vone,-i tha ajo dhe e kuptoi qe ishte nje gje per te cilen donin te flisnin privatisht.

-Ne ishim gati te shihnim nje film indian. E dini? Ai djali qe shkon ne Amerike dhe..-

-..eshte i semure dhe ia le dashurine e tij nje tjetri. Popo e dime, e kemi pare me miliona here.-i tha Semi Megit, duke e nderprere.- Por a mund te bejme dicka me interesante sesa te shohim nje film te vdekur me njerez te vdekur te lutem? Gjendja ime emocionale s'mban me!

-Ohu Seemm, si gjithmone ti prish planet.- i tha Megi.

-Vajza 20 vjece s'ka mend ne koke,, eja moj bejme ndonje gje interesante!

-Si cfare pershembull?

-Te veme muzike dhe te kercejme.

-POOOOO!-bertiten Xhesi me Elin.

Por gjithmone kur vendosnin te venin muzike dhe te kercenin, te vetmet qe kercenin ishin Semi, Xhesi dhe Elisa. Aida dhe Megi rrinin ne facebook dhe flisnin me 'amoret' e tyre.Dhe keshtu ndodhi perseri. Ne mes te 'festes' mamaja e tyre solli pak Coca-Cola dhe keshtu u duk me shume si feste.:p Pastaj kur po binin per te fjetur, Xhesi e ndaloi Elin dhe i tha:

He pra me trego!!!

Ka 1 gje qe s'ta kam treguar. Nuk e di as vete sesi me ka ikur nga mendja te ta tregoj.

Cfaree??

Ne prill, e di Evanin? E mban mend?-Xhesi e dinte per ke behej fjale. Nje djale qe dikur i kishte gufuar zemra edhe kur degjonte emrin e tij, qe askush nuk e dinte edhe pse Elisa kishte pasur dyshime te vogla ne lidhje me te. Por qe tani ndjenjat per te ishin fashitur, sepse me te vertete nuk kishte qene dicka TEPER serioze. Por gjithsesi...

Po? Cfare ka ndodhur me te?

Erdhi tek lagjja dhe me tregoi se Roni do te vinte me 10 qershorr!!!!!!!! Ohhhh, sa e lumturrr jaaaammmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!! Edhe pak do ta shohhh me ne funddddd...- Roni ishte kusheriri i Evanit, qe vinte te kalonte pushimet cdo vere ketu, sepse kishte 4vjet qe jetonte jashte shtetit. Vitin e kaluar Roni dhe Elisa kishin pasur nje histori me njeri-tjetrin dhe kur ishin ndare, kishin premtuar ta prisnin njeri-tjetrin derisa te vinte vera tjeter. Xhesi, qe e dinte sesa kishin vuajtur te dy, u lumturua shume, madje shume per to.

ME te vertete?!?!?! Waa El, eshte nje lajm i mrekullueshem! Edhe nje jave te prettt!!!

E diiiii. A nuk eshte nje lajm i mrekulluesheeemmm???? 







Laughters Come By LoveWhere stories live. Discover now