Kompjuteri. Shpirti I saj binjak. Aty ku mund te bente gjithcka, e mund te shprehte cdo ndjenje te saj. Aty ku fliste me ke te donte, edhe pse zakonisht ne keto njerez perfshiheshin vetem kusherinjte, ose ndonje shoqe. Ndersa ndjenjat ishin gje tjeter. Kishte dy vende per ndjenjat e saj, kusherira e saj Elisa, qe e donte shume shume shume, si dhe videot e saj ne YouTube. Dhe kur them video, them vetem filma. Nga te gjithe llojet. Filma turk, spanjolle(3msc -I preferuari I saj), amerikane si dhe, e fundit dhe me e rendesishmja, INDIANE. Po. Filmat indiane ishin te parapelqyerit. Shihte nga 1 per cdo dite, si dhe mundohej tua fiksonte edhe te tjereve. Dhe perbiles, endrra e saj me e madhe ishte qe nje njeri nga India t'i shfaqej papritur dhe t'i dhuronte sari (rroba indiane), si dhe byrzylyqe. Noshta duket e cuditshme por, njerzit Jane te ndryshem dhe kajne deshira e qellime te ndryshme. Disa pelqejne filma, disa emocionin e natyres, disa shkollen.. Oh, sa per shkollen ishte ajo gje qe pelqente me pak. Gjithmone I kerkonte ndihme Elises ta ndihmonte ns matemAtike, ku kishte problemin me te madh. Jo vetem ajo, por edhe gjysma e botes e ka kte problem.
Po qendronte sic bente pjesen me te madhe te dites ,ne kompjuterin e saj duke degjuar nje kenge indiane te quajtur 'Samjhawan'. Ishte nje kenge e lehte shume e bukur e cila I perkiste nje filmi. Filmi me I bukur indian qe kishte pare ndonjehere, I cili fliste sigurisht, per dashurine. Per dashurine mes dy njerezve qe sapo ishin njohur dhe behen shpirtrat binjake te njeri-tjetrit. Gjeja qe I pelqente me shume asaj rreth ketij filmi, ishte roli I aktorit kryesor. Nje djale capken, I cili rrinte shumicen e kohes duke qeshur. E tani qe mendon per te, do t'i pelqente te njihte nje njeri si ai. Te pakten, vetem nje shok si ai.