Evani. I dyti ne histori. I bukur, i gjate, football player, biond, sy-jeshil.
Djali me i bukur qe eshte pare ndonjehere ne histori.
Evani ishte djali me gallate qe kishte njohur ajo ndonjehere. Ata te dy u njohen veren e kaluar, dhe mund te kene qendruar bashke per afersisht 2 muaj. Ai zgjonteedhe te vdekurin nga varri, aq te thella ishin shakate e tij. Dhe ajo kete pelqente me se shumti pas tij. Pastaj vinte edhe pamja qe ishte asdjgfjdkshjkhfgjk.
Ndoshta Evani bente shaka por ishte edhe serioz. Edhe pse kete ane te tij nuk eshte se e kishin pare shume veta. Evani disa gjera i mbante ne vete, por ne raste jo shume te pergjithshme e tregonte veten qe ishte nje djale teper i drejte. Por ne rastet e tjera ishte gjithmone i qeshuri dhe i bukuri Evan.
Evani kishte pasur simpati per Xhesin, dhe kete ia kishte shfaqur. Por si gjithmone gjerat e duhura ndodhin ne momentet me te gabuara. E keshtu iu ndodhi atyre. Nuk kishin kohe as te dashuronin, sepse ishte vone, dhe vera tashme ishte pas per ta, sepse filluan te rrinin bashke dhe te njohin njeritjetrin me mire vetem ne fund te saj..
20 Gusht (veren e kaluar)
Po luante ne telefonin e saj lojen e preferuar ' Subway Surf'.Kur ai shikoi qe vendi prane saj ishte bosh, dhe qe ajo nuk e kishte mendjen, vendosi ta shohe per pak kohe. Ishte aq e bukur, edhe ne ate erresire qe ishte. U ul prane saj, dhe ajo pa i hedhur syte e kuptoi kush ishte prane saj. Iu skuqen faqet, dhe po dridhej lehte, por nuk e dha veten. Vazhdoi te luante ne telefon, dhe Evani, i vendosi koken e tij mbi supin e saj. Ajo u mbush me emocione dhe me ndjenja te ndryshme qe kishte pasur rastin t'i provonte me pare, por jo kaq shume.
E pastaj ajo beri gabimin me te madh duke iu shmangur. Nuk e kuptonte pse e beri ate veprim, edhe pse nuk u duk shume keq, sepse kishte lene pershtypjen sikur ajo ishte ne pozicion te keq.
E rendsishmja eshte qe te dy ndienin dicka per njeri-tjetrin. Edhe pse asnjeri nga ata nuk e dinte.