Merhaba ben duru. 17 yaşındayım beyaz tenli Açık kahve saçlarım ve yeşil gözlerim var. Annem emel ve babam mustafa blonder şehrinde yaşamaktayız. Annem kumral tenli kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü biri. Babam ise hafif sarı saçları beyaz teni ve yeşil gözleri var.
Annem ressam babam ise polis. 1 yıldır blonder denen bu yerdeyiz. Burası çok güzel bir yer ve arkadaşlarımı seviyorum ama babamın yine taini çıkmıştı. Blonder den ayrılıp daha adini bile söyleyemediğim bir şehre gidecektik 1 hafta içerisinde evi boşalttık gideceğimiz yerde nasıl bir evde yaşayacaktık henüz bilmiyorum gidince görecektim ve heyecanlı mıydım kesinlikle evet. Gideceğimiz yer nasıl bir yer yaşayacagımiz ev büyük mu küçük mu vede en en en önemlisi gideceğim okul okul un ortamı falan bu tur şeyler işte. Gideceğimiz yer olan sayder şehri ne varmak üzereydik. 45 dakika veya 30 dakika içinde orada olacaktık. Kafamı cama yaslamış kulaklıklarımda çalan şarkı sayesinde bu vakit çabuk geçmişti. Arabadan indiğimizde yaşayacağımız evi gördüm bu mahalle bunun gibi malikânelerle doluydu evimiz büyüktü yani blonder deki evimizden büyük. Evin kapısı beyaz dı kulpları altın sarısı içeri girer girmez her şeyin yerli yerince konulduğunu ve her yerin temiz olduğunu gördüm şaşırdım acaba bizden başka birileri daha mı var evde ? Annem buna hayır sana ufak bir süprizimiz var dediler heyecanlanmıstım ve annemi takip etmeye başladım yukarı kata çıktık ve kolidordaki en son odayı açtım orası benim odamdı çok büyük ve çok güzeldi anneme dönerek boynuna atıldım çok mutluydum aksam olmuştu ve ben odadan hiç çıkmamıştım tabi aksam yemeği dışında her annem yatmadan önce gelip bana duru yarın başlayacağın okula gidip kaydını yazdıracağız dedi bende tamam anlamında başımı salladım ve uyudum.