sabah olmuştu ve annem çoktan uyanıp kahvaltıyı hazırlamıştı bile. eve daha yeni taşındığımız için neyin nerede olduğunu pek bilmiyordum aslında pek değil hiç bilmiyordum. blonder deki arkadaşlarım beni arayıp gittin mi diye soruyorlardı üzgün bir ses tonu ile bende evet malesef babamın işi dolayısıyla bu şehre yerleşmek zorunda kaldık diyordum. banyoya gittim tabi bulmak biraz zor oldu elim ve yüzümü yıkadıktan sonra üstümü giymek için odama gittim fakat kıyafetlerim odamda değildi anneme seslendiğimde bana kıyafetlerin yan odada orası senin giysi odan dediğinde hem şaşırmış hemde sevinmiştim şaşırmış olma nedenim ise daha önce hiç giysi odam olmamıştı çünkü imkanlar el vermiyordu. giysi odama gittim ve oradan siyah bir tişört siyah bir pantolon ve siyah rugan bir bot giymiştim siyah rugan bot umun kenarlarında gümüş zincirler vardı ve bu siyahın asaletini biraz olsun daha da güzelleştiriyordu. siyah tek gözlü olan çantamı da sırtıma taktığımda aynada kendime baktığımda yüzümün biraz makyaja ihdiyacı olduğunu gördüm ve aynanın karşısına geçtim ten rengimden bi ton daha koyu olan fondoten imi sürdüm ardından kirpiklerime hafif bir rimel sürdükten sonra odadan çıkıp annemin yanına indim. Annem aç olup olmadığımı sordu bende hayır anne kahvaltını ettiiysen çıkalım dedim ve annemi beklemeye başladım yaklaşık onbeş dakika sonra annem yanıma geldi ve artık çıkalım dedi. Annemin ehliyeti olduğundan otobüse binmeyecek tik. Arabanın kapısını açıp ön koltuğa oturdum. Ehliyet kemerimi takıp annemin yanımdaki yerini almasını bekledim. Annemde şoför koltuğuna oturup ehliyet kemerini taktığı anda artık gitmeye hazırdık. Fazla süre geçmeden okula varmıştık. Okulun girişince 2 tane güvenlik görevlisi vardı. Neden iki tane vardı ki ? bir tane yetmiyor muydu ? kafamda bu tür sorular vardı okuldan içeri girdiğimde neredeyse herkesin elinde sigara vardı. Yasak olması gerekmez mi burası bir okul çünkü. Annem önümden müdürün odasına giderken bende etrafı kişileri inceleyerek arkasından annemi takip ediyordum. Çok geçmeden müdürün odasına varmıştık. Annem kapıyı çalıp içeri girdi bende arkasından girdim. Annem ve müdür konuşmaya başladılar bende odayı inceliyordum ve içimden artık yeni bir sayfa açmanın zamanı geldi her şeyi herkesi silmenin zamanı geldi diye düşünürken dalmış olmalıyım ki annem beni dürterek öyle değil mi duru dediğinde ne ha evet evet öyle dedim.