-3

8 0 1
                                    

   Annem bir şeyler düşündüğümü anladı müdür kaydımı yaptık dan sonra annem eve ben ise okuldaki sınıfıma yanı 11/H ye gittim sınıfa kapıyı çalarak girmiştim çünkü ders başlamıştı içeride 40 yaşlarında kadın bir öğretmen vardı ders coğrafyaydı. Öğretmenin yanına gittim ve öğretmen hoş geldin sen yeni kız olmalısın dedi bende evet efendim dedim . Kendini tanıtabilir sin dedi bende başladım. Merhaba ben duru 17 yaşındayım buraya blonder den geliyorum dedim melek öğretmen teşekkürler duru boş bir yere oturabilirsin dediğinde etrafa bakındım en arka sıra boştu ve orada çok hoş bir çocuk oturuyordu siyah saçlı lacivert i andıran gözleri ve buğday teniyle mükemmeldi onun yanına geçip oturmuştum birden sıcak bastığını hissettim galiba bana bakıyordu on dakika ya olmuş yada olmamıştı bana aralıksız bakıyordu ve çok utanıyordum merhaba dedi ve ona dönüp merhaba dedim. Adım miraç dedi bende duru dedim memnun oldum dedi bende dedim ders boyunca onu kestim çünkü göz alıcı bir yapısı var sesi tarzı gülüşü her şeyiyle mükemmeldi . Gözlerimi ondan alamıyordum fazla bakmış olmalıyım ki bir şey mi oldu dedi bende h-hayır dedim  kekeleyerek üzgünüm dalmışım önemli deiğl dedi ve güldü . Henüz onu tanımıyordum diye düşünürken zil çaldı ve miraç anında sınıftan çıktı .  duyduğum kadarıyla miraç her kızın yatmak istediği erekmiş. Fazla kişiyle konuşmazmış benle konuştu bu güzel bir şeydi. ders zili çalmıştı miraç hemen gelmişti şaşırmıştım hemen gelmez diye umuyordum fakat yanılmışım. Miraca dönerek ders ne acaba miraç dedim oda bana dönerek biyoloji dedi teşekkür ettim ve önüme döndüm rica etti ve oda derse döndü. Dersin bitmesine on on beş dakika kalmıştı son ders di bu miraç duru bir şey soracağım dedi bende efendim dedim çıkışta biraz yürüyebilir miyiz dedi bende kabul ettim önümüzdeki kızlar bizi dinliyor olmalılardı ki miraç bana çıkışta yürüme teklif edince ikisi de arkalarına döndüler ve miraca baktılar. Miraç hakkında pek bir şey bilmiyordum o yüzden onu tanımak istiyordum. Zil çaldı ve sınıftan çıkmak için çantamı topladım montumu alıp sınıftan çıktım miraç kapının önünde bekliyor ve kolidordaki bütün kızlar miracı izliyorlardı. Miraç gidelimmi dediğinde evet anlamında kafamı salladım ve okuldan çıktık. Miraç tam konuşacaktı ki telefonum çaldı. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gün DoğarkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin