Hatırlatma:
Verdikleri adrese gittiğimde şok geçirdim.
Muhasebeye gittim. Tam ben iş ilanı için geldim diyecektim ki potran sandığım bir adam:
Ö:Nazlıcan asistan için geliceklerdi geldiler mi?
N:Evet Ömer Bey. Yanınızda kişi. Kusura bakmayın. Daha adınızı bilmiyorum.
D:Önemli değil. Adım Defne.
Ö:Nazlıcan Sinan'a söyle odama gelsin. Siz de gelin şartları konuşalım.
D:Tamam,dedim ve Ömer Bey'in girdiği odaya girdim. Biraz konuştuktan sonra odaya bir adam geldi. Onla da tanıştıktan sonra şartları söylediler.
D:Tamam. Kabul ediyorum.
Ö: O zaman aramıza hoşgeldiniz. Odanız karşı oda. Bu odanın yanındaki oda.
Tamam diyip dedikleri odaya girdim. Oda çok güzeldi. Ilk günden fazla çalıştım. Fazla dediğimde yapacakları mı anlattılar. Bu da benim için fazla çalışmaydı. Eve gidecektim. Ömer Bey'in odasına gittim ve
D: Ömer Bey başka bir şey yoksa ben gidebilir miyim?
Ö:Tamam.
D: O zaman yarın görüşürüz. Iyi günler, dedim ve eve gittim. Annaneme bugün olanları anlattıkları sonra yattım.Sabah olmuştu. Hemen duş aldım. Ondan sonra üstümü giyindim ve Ömer Bey'in evine gittim. Kahvaltısını hazırladım. En sonunda Ömer Bey de gelmişti. Kahvaltısını yaptıktan sonra şirkete geldik. Ben işimin başına gittim. Tabi ki de Ömer Bey de işinin başına gitti. On dakika sonra Ömer Bey'in odasına gittim ve bugün yapacaklarının üstünden gittim.
Ö:Tamam. Çıkabilirsiniz.
Odadan çıktım.
D:Ne kaba bir adam be. Insan bir teşekkür ederim der dimi yani dedim kendi kendime. Saat 18.30'u gösteriyordu. Ömer Bey'in odasına gittim ve çıkabilir miyim diye sordum.
Ö:Bekle. Ben bırakırım seni.
D:Yok. Gerek yok.
Ö:Hayır. Ben bırakırım
Israrı üzerine kabul etmek zorunda kaldım. Eve vardığımızda teşekkür edip eve girdim. Nihan beni sorguya çekti. Belliki Ömer Bey'in beni bıraktığını görmüş. Ona olanları anlattım. Nihan'la konuştuktan sonra yattım. Yarın beni neler bekliyor acaba diye düşünürken uykuya dalmışım.