Kiralık Aşk DEFÖM : 8

1.4K 64 3
                                    

Kalbin içinde yazan şey resmen benimle evlenir misin? di. Sanırım Ömer gelip beni dürtmese kendime gelemeyecektim. Çok şaşırmıştım. O şaşkınlıkla kekekeleyerek konuştum.
D:Ömer sen ciddi misin?
Ö: ....
Ömer'in konuşmasına izin vermedim.
D: Neyse ben cevabı vereyim. Evet.
Ö:Defne sen yanlış anladın.
D:N-ne
Ö:Ben Sinan'a seni seviyorum yazdır demiştim. Ama o bunu yazdırmış. Ben bu yanlış anlaşılma için gerçekten çok üzgünüm.
Ömer'in dediği şeyle yıkıldım. Nasıl yanlış anlaşılma ya... Direk oradan gittim.
Ömer
Ah Sinan ah. Şu an evde oturmuş Defne'yi düşünüyorum. Öffffff Sinan öfffff. Her şeyi yanlış anlamış. Ve bu yüzden de her şey yanlış olmuştu. Defne kesin yıkılmıştır. (Yap yap sonra onu düşün. Yok öyle dünya.)
Defne
Nihan'a her şeyi anlatmıştım. Şimdi de beraber oturmuş o ağlamaklı ben anlamaktan yorulmuş bir şekilde Ömer'e saydırıyorduk. Nihan'ı yolcu edip yatmıştım.
Sabah-Defne-
Şu an hazırlanmış işe gidiyorum. Gidiyorum gitmesine ama Ömer de orada olacak. Neyse onla fazla muhattap olmam bende.

Sonunda şirkete gelmiştim. İçeri girer girmez Ömer'i gördüm. Yanıma geleceğini bildiğimden Koray Bey'in yanına gittim. Aslında iyi oldu. Arada sırada onla dedikodu yapmak lazım. İnsan bir kendine geliyor. Ama bu bir Ömer öküzüyle bozulunca hiç de güzel olmuyor. Koray Bey'le onu odadan çıkartıp kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Odama geldiğimde sinirli bir Ömer'le karşılaşıyorum. Beni kolumdan tutup- yooo buna tutma denmez. Resmen kolumu morarttı. Gerisini siz düşünün.

Aşağıdaki cafeye geldiğimizde konuşmadım, sadece sustum. Sessizliği Ömer bozdu.
Ö:Defne bak ben gerçekten üzgünüm. Bir suçlu aranıyorsa o suçlu Sinan Defne. Bak beni bir dinle ondan sonrası sana kalmış.

Ben bu Ömer'i öldürürüm. Ne demek yanlış anlaşılma ne demek.

Sizce Ömer Defne'ye ne anlatacak?

Defne ne diyecek?

Tahminlerinizi bekliyorum.

Kiralık Aşk DEFÖMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin