Capitolul 1-Destin:O noua Aventura

20 3 0
                                    

 Dupa Marele Razboi Civil din Fiore multe ghilde au fost distruse de catre Cavaleri Runelor,printre singurele ghilde ramase se numara Fairy Tail,Crime Sorciere,Mermaid Heel si Lamia Scale.

In dimineata din anul X820 Martie,regele iese in fata publicului pentru a face un anunt care va schimba viata unor persoane pentru totdeauna.

-Cetateni al Regatului Fiore au trecut 5 ani decand Marele Magician Alb a disparut.

-Acest Magician este unul dintre cele mai puternice fiinte acum ca Zeref este mort.

-Asa ca cine va reusi sa il gaseasca ii voi indeplini o dorinta indiferent ce va fi.

Multimea devine din ce in ce mai tensionata,majoritatea crezand ca Regele ascunde ceva,alti banuiesc ca este defapt pentru a masura puterea magicienilor.Printre cei din multime liderul ghildei Crime Sorciere Jellal Fernandes simte o prezenta intunecata de la departare.

-Concentratia aceasta de magie neagra.....imposibil nu am mai vazut asa ceva de ani.

-Trebuie sa gasesc sursa neaparata.Cine poate fi aceste individual?

Dupa multe vreme el zareste un grup de magicieni noi care se indreapta inspre ghilda Fairy Tail,curios ii urmareste pana cand unul din ei se intoarce si spune

-Te-am simtit de la inceput cat timp mai ai degand sa ne urmaresti.

-Cine este tu mai exact?

-Eu sunt......CEL MAI PUTERNIC SI REZISTANT MAGIACIAN DIN LUME.

-Serios mie imi pari un bufon care poarta o pelerina ca sa se dea mare.

-Nui adevarat..... sunt cel mai puternic Magiacian din lume.

-Si in plus nici nu ai pronuntat Magician cum trebuie.

-Ohhh ai dreptate.*Incepe sa ii curga o cascada de lacrimi*.

-Oricum si restul cine sunt?

-Sunt iluzile mele.*Plange in continuare*.

-Ok ok numai plange imi cer scuze ca te-am facut bufon.*Se uita serios la el*

-Ok....*Se opreste din plans*

-Acum daca ma scuzi am niste treaba de facut insa inainte sa plec care este numele tau?

-Lewis numele meu este Lewis dar al tau?

-Jellal Fernandes ma numesc acum chiar trebuie sa plec,ne vom mai intalni.*pleaca*

Lewis isi continua calatoria zicand in gand numele lui Jellal in continu,dupa scurt timp el ajunge la prieteni lui care il asteapta

-Juliet,Andrew,Alexis am ajuns scuze pentru intarziere.

-Era si timpul ratatule.Zice Andrew.

"Intre timp intr-o padure indepartata"

-Lewis,Alexis,Andrew si Juliet hnnn....

-Interesant se pare ca pana la urma soarta ne va reuni dinnou.



Fairy Tail-Inceputuri NoiWhere stories live. Discover now