Capitolul 1-Destin:Cei doi Magicieni

11 2 0
                                    

 Dupa mica lupta intre Aylin si trupele Cavalerilor Runelor,magicianul se intalneste cu unul din vechi lui prieteni ramasi in viata

Aylin:-Unde ai fost atata timp Nourhan sau mai important ce ai facut atata timp?Toti te-am cautat dupa Batalia din Magnolia

Nourhan:-Mam ascuns asta am facut si tu ar trebui sa faci la fel Aylin.

Aylin:-De ce ar trebui sa ma ascund numai exista nici o amenintare pana la urma nu?

Nourhan:-Marele Magician Negru sau mai bine zis al Intunericului sa trezit din coma.

Aylin:-Nu se poate povestestemi tot.

Nourhan incepe sa ii explice despre Magicianul Negru si despre marea armata care el o construia pentru al gasi pe Magicanul Alb si motivul acestuia.Dupa scurt timp Nourhan schimba subiectul zice:

Nourhan:-Si pariez ca nu ai nici o idee ce sa intamplat cu Sarah nu?

Aylin:-Daca as avea idee as mai fi aici vorbind cu tine?Oricum asta numai conteaza acuma,tot ce conteaza acum este sa il gasim pe Magicianul Alb inaintea lui Odin.

Nourhan:-Odin cine este Odin?

Aylin:-Serios chiar nu ai memorie deloc?Odin este numele Magicianul Negru sau Intunecat cum vrei sa ii spui.

Nourhan:-Nu aveam de unde sa stiu avand in vedere ca nici nu l-am intalnit vreodata.Tu esti singurul care l-a intalnit pana acuma si singurul care la cunoscut indeajuns de bine

Aylin:-Nu.

Nourhan:-Ce nu?

Aylin:-Se pare ca tu chiar stai prost cu memoria prietene.Sarah si Eu avem o legatura cu Intunericul deorece corpurile ceresti care le reprezentam apar noaptea cand este cel mai mult intuneric.

Nourhan:-Ohh uitasem...ia stai asta inseamna ca poti sa il simti pe Odin nu?

Aylin:-Da pot de ce intrebi?

Nourhan:-Asta inseaman ca pot sa il simt si eu pe Weissbraum nu?

Aylin:-Nourhan.....esti un geniu.

Nourhan:-Ohh multumesc.

Aylin:-Insa asta nu schimba faptul ca esti stupid Nourhan.

Nourhan:-Serios chiar trebuia sa strici momentul asta Aylin.

Cei doi magicieni se hotaresc sa se odihneasca si ca apoi in zorii sa porneasca cautarea.

Intre timp Alexis,Andrew,Lewis si Juliet ajung la ghilda Fairy Tail unde sunt intampinati de unul dintre cei mai puternici Ucigasi de Dragoni Natsu Dragneel si sotia lui Lucy Dragneel.

Natsu:-Bun venit la ghilda Fairy Tail pustilor sper sa va simtiti bine

Lewis:-INSFARSIT AM AJUNS SUNT ASA DE ENTUZIASMAT CA IMI VINE SA SPARG CEVA.

Andrew-Mai incet Lewis nu suntem la noi in sat aici suntem intr-o ghilda.

Lewis-Tu mereu strici distractia Andrew.

Juliet:-Umm....baieti nu avem timp de asa ceva.

Andrew:-Juliet are dreptate ar trebui sa ne calmam acuma pana la urma suntem aici pentru un singur lucru.

Andrew:-Sti care este ala nui asa Lewis?

Lewis:-Habar nu am despre ce vorbesti acolo Andrew.

Andrew:-Tipic pana la urma este un mare ratat.



Fairy Tail-Inceputuri NoiWhere stories live. Discover now