Capitolul 1-Destin:Omul Misterios

6 2 0
                                    

Lewis reuninduse insfarsit cu prieteni lui isi continua calatoria fara sa stie ca departe de locatia lor omul care o sa le schimbe viata sta si ii priveste.

"Intre timp in padurea indepartata"

-Tch... ar fi bine sa incep sa ma misc si eu atunci.Si cu acestea, omul misterios a inceput si el sa mearga prin padure.

-Padurea asta este asa de pasnica imi aminteste de propria mea casa si de prieteni mei.

Continuand sa mearga prin padure in timp ce vorbeste singur omul misterios isi aminteste de Marele Razboi si toate persoanele care au fost omorate de el,deodata sa opreste brusc

-Fii serios nu am chef de lupta acuma si nici nu vreau sa ma lupt asa ca o lasam pe alta data.

Deodata Cavaleri Runelor ies de prin tufisuri,copaci chiar si de sub pamant,omul misterios se pregateste de lupte stiind ca nu are de ales.

-Decand ne-ai simtit tinere vrajitor?Intreaba comandantul Cavalerilor.

-De la inceput vam simtit dar am vrut sa va dau o sansa sa traiti insa se pare nu mai vreti sa traiti asa ca o sa va ofer o moarte rapida.*Aura incepe sa se manifeste*

-Omoratil!!!!Repede pana nu isi activeaza aura complet.

-Magia Zeului Luni:Valul Luni.

-Imi pare asa de rau insa nu mi-ati dat de ales acum muriti.

Dupa cateva minute toate cadevrele neinsufletite stateau jos,omul misterios priveste in jur daca cineva a supravietuit zarindul pe comandant ii spune:

-Fiind ca este singurul care este inca in viata iti voi spune numele meu.

-Ma numesc Aylin din pacate viata ta se sfarseste aici.*pomneste din degete*

Aylin isi continua calatoria prin padurea gandiduse la lupta care sa terminat,deodata el simte o prezenta calda pe care nu a mai simtito de 5 ani.

-Marele Magician Al Soarelui Nourhan nu credeam ca te voi intalni aici.

-Hnn demult nu ne-am mai vazut Mare Magician al Luni Aylin.




Fairy Tail-Inceputuri NoiWhere stories live. Discover now