liefste mensjes,
HET IS AFGELOPEN!!! Ik weet het ik weet het echt een super cliche einde, maar who cares right?
Ik ben echt super-super-super blij met alle reads en votes en comments, echt heeel erg bedankt iedereen. *virtual hug*
Het was zo gaaf om dit te schrijven. Echt heel erg anders dan wat ik normaal schrijf. (kijk op mijn profiel bij ''de beproeving'' *knipoog knipoog* hint hint)
Ik wil als eerste melxnbabe natuurlijk bedanken! Ze heeft me enorm geholpen met het idee en onder het schrijven, en heeft de mooiste cover ooit gemaakt. Ze neemt altijd water voor me mee :) En natuurlijk is ze een geweldige vriendin! Jij bent de allermooiste en kleurrijkste bloemen, je bent dat ene wolkje voor de zon die ervoor zorgt dat mijn ogen niet doodgaan, je bent als een orkaan van glitters die me steeds weer inspiratie en weer energie geeft om toch weer te gaan schrijven. Dankjewel primbeer! Always!
Daarnaast natuurlijk ook nog Teletubbles!! Echt je onuitputtelijke levenskracht waarmee je alsmaar doorgaat en doorgaat is echt een enorme inspiratie bron! Je bent mijn vriendinnetje, mijn maatje, m'n babyy. Je bent als de zonnestralen die me zaterdagochtend wakker maken, je bent mijn persoonlijke 112. Ik hou meer van je dan ik ooit zal kunnen uitleggen! Bedankt tubbie, voor alles!!
Ook wil ik Cookiemonstertje bedanken! Je maakt onze BVP compleet! Je bent de vrolijkste kers op ons prachtige taartje, de kokosnoot die iedereen laat lachen en dit powerbanaantje houd heel veel van je!!
En als laatste alle lezertjes!! Al 37 hoofstukken en nog steeds zijn jullie hier, echt heeeel erg bedankt voor alle lieve reacties!
heeel veel liefs
Rheanne
JE LEEST
when the moon left our world
Short StoryWat zou er gebeurde als de Maan ons zou verlaten. Als de Maan de Aarde zou verlaten en nooit meer om zou kijken. Chaos, paniek, eenzaamheid, angst. Niets zal meer hetzelfde zijn