-Sten Amca-

26 1 0
                                    

O an Stevenla Casper hâla olayın şokundaydı.İkiside öyle kala kalmıştı.

Steven;Ahhh lanet olası piss cadı!!Beni Nasıl bu hale getirebildi..Napacağız şimdi he oğlum??
Casper bilemedi ve boş boş Steven'a baktı.İkiside gökyüzündeki binbir güzel Yıldız'a bakıyordu.Ve Steven şöyle dedi:

-Durum ne olursa olsun herzaman iyi düşünerek beklemek en iyi yoldur..Ve umarım bizde bir yolunu bulup beni bu halden kurtaracağız.Ve bu yıldızlarda şaidimiz.Hatta onlar bize söz verdiler.Neyse artık uyuyalım.
Dedi ve ikiside çadıra girdiler.Sabahleyin Güneş'in güzel doğuşuyla uyandılar yine.Ve bir baktılarki ne görsünler?Bir tane orta yaşlardaki bir adam orman tarafında ağacı kesiyordu.Ve kıyafetide bir garipti.Böyle büyücü gibi.Onlarda yanlarına gitti ve tanıştılar.Steven;Merhaba amca kolay gelsin.
Deyince amca şaşırdı ve korktu;

-Aman allahım sen Nasıl konuşuyorsun sen nesin??

-Hayır korkmayın efendim ben Steven 13 yaşındayım buda köpeğim Casper beni bu hale getirende Kötü kalpli cadı Fioga.Peki ya siz burada ne yapıyorsunuz?

- Öncelikle adım Sten.Himmm..Demek Fioga sana bunları yaptı o cadının şatosunda ne arıyordunuz siz peki bukadar saf olmayın çünkü o yaşlı cadı çok tehlikelidir.Onun yanında dahil değil konuşmamanız bile gerekir.Çünkü neyapacağı belli olmayan tuhaf biri.Ben tam 35 yıldır onu çekiyorum..Aha şu tepedeki dağ kulübesinde yaşıyorum.Mesleğim büyücülük ama aynı Zamanda  avcılık ve köylere ticaret olarak mal götürüyorum.Ve son olarak 45 yaşındayım.O pis sivilceli cadıda 60 yaşında.Ya siz kendinizi tanıtın..

-Dediğim gibi Adım Steven bizde buraya yeni bir hayat kurmak için geldik çünkü ben yetim kaldım.Ama bunu anlatmasam iyi olur çünkü uzun hikaye.Başka diyeceğim birşey yok..

-Himm..Bende ozaman size biraz buraya Nasıl geldiğime dair bir anımı anlatayim.Öncelikle ailem ile birlikte Alaska'da yaşıyorduk.Bildiğiniz gibi  orası çok soğuk bir yer.Ozamanlar daha 10 yaşındaymışım.Ve işte sonra buraya halamların yanında kalmaya  gelmişiz yani buraya taşındık.He birde burası yıllar önce bir kasabaydı.Ta ki Fioga gelene kadar.Hatta buranın eski adı GÜLLER CENNETİ'ydi bayağı Gül vardı çünkü etrafta.Sonra Fioga adlı kötü cadı burayı dev bir fırtınaya boğdu ve bütün kasabayı evleri,insanları,Gülleri herşeyi yerli yerinden alıp yuttu.Ben 10 yaşındayken o da 25 yaşındaydı.Yani bir genç kızdı.O anda benim ailemde ortadan kaybolmuştu.Birtek ben sağ kala bildim.Ve o andan beri bütün yaptığı pislikleri çekiyorum.Nasıl büyücü olduğumuda merak ediyorsunuzdur.Benim büyükbabam bir sihirbazdı ve bana sonradan herşeyi öğretti.Oda zaten kasaba ortadan kaybolunca yanıma geldi zaten mağarada yaşıyordum sonradanda şimdi yaşadığım eve geldik.Zaten orası büyük babamındı.büyük babamın Nerde olduğunu sorarsanız,hehh fioganın yüzünden,ona bir zehirli madde içirdi ve buyüzden öldü..Yani Fioga benim baş düşmanımdır  yerinizde olsam burada yaşamazdım..
Steven;

-Gerçekten bunları duymak çok kötü.Neler atlatmışsınız efendim..Peki ya buranın adını kim değiştirdi bu birsürü yıldızlar Nasıl ortaya çıktı?

-Ben 25 yaşındayken Fioga dünya üzerinde çok tehlikeli bir deney üzerinde  çalışıyordu.Büyükbabam daha ozamanlar yoktu.Ve Fioga bu deney için benden yıldız çoğaltmak için  formül istedi.Ben biliyordum çünkü sihir kitabımda yazıyordu.Ama söylemedim oda beni tehtit etti hemde uçuruma atarak.Heh..Benimde başka çarem yoktu.Ve verdim oda gereğinden çok büyüme hormonu iksiri  ve biraz koyun tüyü koymuştu.Koyun tüyü çok enerji veren parlak göz açıcı bir iksirdir.İşte kendi makinesinde bu yıldızları çoğaltırken, birden makinesi patladı ve milyonlarca yıldız gökyüne fırladı.Ama o görüntü süperdi.Buarada yıldızları nasıl aldığını söyleyeyim oradaki formül makineden otomotikman bir yıldız kopyası veriyor ve iksirler ekleyince dahada güzelleştiriyor.

-Peki ya adı Nasıl değişti??

-İşte sonradan Buranın asıl sahipleri adını Yıldızlar Kenti olarak değiştirdiler.Onlar bu kasabanın sahipleri olurlar.Zaten onlarda benim gibi sağ kaldılar.Zaten onlarda kasaba gittikten sonra karşımdaki eve taşındılar.Shuter ailesi.Zaten onlar Fiogayla kaç kez tartıştılar ama ne olduysa boş.Yenemediler.Ve onlarda şuan Fioga'nın elinde Fioga bütün bu kasabayı insanları büyük karadeliğin içinde saklıyor.Kaç yıldır oradalar zavallılar.Kim bilir ne haldeler?

-Vah vah gerçekten çok üzüldüm bu olaylara.Peki Fioga bu deneyin sonunda ne kazanacaktı?

-Fioga bu milyonlarca Yıldızın hepsini kendini ölümsüzleştirmek ve güçlendirmek için kullanacaktı.Ve burayı ele geçirecekti.Çünkü bu formül acayip derecede güçlü.Ve sadece bir yıldız üzerinde yapılabilir.

-Vay Canına gerçekten anlattıklarını masal gibi dinledim ve de zevk aldım.Peki ya sen napıyodun?

-Ben mi hih..Bende haftada bir odun kesiyorum dediğim gibi bunları köye götürüp oradaki madene bırakıyorum sonrada onlar fabrikaysa verip bir sürü eşya yapıyorlar.Amann çok konuştum birazcık eve gidip çay içeyim boğazım ağrıdı yaw.Sizde gelin sizi burada o cadının yanında bırakmam.

-Tamam çok teşekkür ederim yalnız beni elinizde taşırsanız sevinirim..

-Merak etme seni düzeltmek için bir formül bulacağım.Bunun bir panzehiri olmalı.

13 yaşındaki Steven ve cesur köpeği casper hayal edemeyeceği bir dünyayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin