Moja nočná mora

52 8 0
                                    

Zomrem pomyslela som si keď mi zazvonil budík. S nesúhlasným zamrmlaním som opustila posteľ a zabúchala na dvere kúpelne. Ako každé ráno tam bol môj brat patlajúci si na hlavu množstvo gélu kým nevytvoril dokonlú vlnku. Išlo ma z toho poraziť. ,, Minútku !" ozval sa keď som lomcovlala kľučkou na dverách. S prihlúplym úsmevom mi otvoril dvere a odstrčil ma z cesty. ,,Nemal si byť už v práci ?" zazrela som naň ho. ,, Dnes mám pôbednú a ešte si musím niečo vybaviť v meste. A mimochodom ty sa nemáš čo do toho starať. " povedal a ja som si všimla že sa za ním nesie vôňa voňavky a dezodorantu. ,, V meste to určite. Hlavne že Ninina škola je vedľa tvojej práce." Nina je jeho priateľka. Aj keď to už všetci vieme stále nám to nepovie na rovinu. Zahundrala som a snažila sa svoje strapaté vlasy rozčesať. Nakoniec som si ich zaplietla do priberaného vrkoča, naniesla si trochu špiráli na mihalnice a snažila sa niečo na seba niečo nájsť v mojom skromnom šatníku. Natiahla som si svoje obľúbené džínsi a tyrkysový tičko ktoré mi padalo na jednej strane ramena s volnými rukávmi. Ustlala som si posteľ a zbehla dolu do kuchyne. Ako každé ráno som si pustila rádio express a začala si robiť desiatu. Samozrejme riad som urobiť nestihla. Síce ja nepoužívam žiadny riad moji súrodenci áno.Však prečo nie. To ja som tá ktorá robím riad. Aby sme si to vyjasnili mám piatich súrodencov a zrovna ja som najmladšia. Irónia osudu ale čo už. A preto ho na drzovku nerobím. Najhoršie je na tom to že si za to odnesiem poriadnu hádku a veľa, veľa kriku. Rýchlo som si zbalila desiatu a v žiadnom prípade som nemohla zabudnúť na knihu, aby som sa v škole nenudila. Síce naši sa pohoršujú nad tým ako sa môžem v škole nudiť, ale mne je to jedno. Pokým nosím jednotky tak je to v pohode. Obula som si svoje nové čižmičky ktoré som si bola kúpiť v Bratislave a navliekla si na seba bundu. Vyštartovala som z domu a utekla ku škole. Mala som ju blízko no aj tak som do nej chodila medzi poslednými. Pozdravila som učiteľa Krákavého ktorý mal na chodbe dozor. Je to asi najnepríjemnejší učiteľ na škole. Žiakom ktorý nie sú prezutý spustí hodinovú kázeň o tom prečo je vhodné mať šlapkovitú obuv v škole. A to vám sto percente zaobstará neskorí príchod na hodinu. Rýchlo som sa prezula a s posledným zazvonením som celá udychčaná spadla na stoličku vedľa mojej BFF Elli. Celým menom bola Eleonóra no nemala rada keď ju tak niekto volal. Dokonca aj rodičia ju volali Ella. ,, Zasa meškáš" sykla. ,, Sorry. Brat bol dlho v kúpelni" povedala som kým som sa chystala na hodinu. Do triedy vošla profesorka Súkrová. ,, Lujza Gabriela Rúthová ako to že nemáš nachystané pomôcky na vyučovaciu hodinu MATEMATIKY! Ostatný to stihli. Ak máš niaku poruchu treba ísť za svojím lekárom." Zakaždým strúha takéto reči. Je to postrach celej školy. Dokonca sj riaditeľ sa jej bojí. ,, Prepáčte mi to pani profesorka. " ospravedlnila som sa s pokorným výrazom. ,,Nabudúce sa to už nezopakuje." ,, V to dúfam. Môžeš si sadnúť. " pokynula mi aby som si sadla...

Pár minút do skončenia vyučovania.

Urputne som odpočítavala minúty do konečného zvonenia. ,,3,2,1,0" vyleteli sme z triedy ako by nám za pätami horelo. Ella ani ja sme nechodili na obed takže sme išli rovno ku skrinkám. ,,Neuveríš mi Lujza čo som sa dozvedela." začala Ella. So záujmom som ju počúvala. ,, Najlepší letný tábor pozýva na dobrovolne viac denný tábor pre tínedžerov. 100 percentná zábava, nový priatelia..." Vytrhla som jej leták z ruky. ,,Vyzerá zaujímavo. Ale si si istá že sa tam oplatí ísť. Vážne nemám rada keď tam sú malé decká. S nimi nie je taká sranda. Nedá sa s nimi ani poriadne baviť." ,, Neboj sa je tam veková hranica od 12 do 15 takže je to ok. A moja sesternica Lucia tam bola a vraj je to vážne super." ,, Okej naši aj tak chcú aby som niekam išla na leto takže... Paráda" zvískla som...





Pre teba aj umriemМесто, где живут истории. Откройте их для себя