Láska na první pohled

53 2 0
                                    

Když zazvonilo na obědovou přestávku moji spolužáci se vytlačili ze třídy jako by jim šlo o život. Šla jsem jako poslední a v urovnávala jsem si to v hlavě skoro vše my bylo jasné. Najednou se střetla moje ruka z nějakou cizí podívala sem se vedle sebe a tam stál o něco větší brunet. Měl tak hezké hnědé oči zě sem se ocitla jako v čokoládě v které se utápím. Najednou se ozvalo "Ahoj jsem Jeremy Gillbert a ty?" pořád jsem nepřerušovala oční kontakt "Ahoj jsem Nikol,Nikol Bannet." a podali sme si ruce. "Jsi tu nová že?" Najednou sem se musela zahledět do země. Protože kolem mě prošla nejvetší blbka třídy s tím největším zadlem,ani se nedivím že je to blbka téhle školy je totiž blond. Drbla do mě svojí tlustou a velkou prdelí a já spadla přímo na Jeremyho. "Moc se ti omlouvám Jeremy.." chtělo se mi strašně moc brečet jedna slza za druhou se mi hrnuly do očí ale já to na sobě nedala znát. "Nic se nestalo Nikol nebyla to tvoje chyba." pomohl se mi dostat do normální pozice. A vyrazily jsme do šaten cestou k šatnám se mě Jeremy zeptal "Hele Nikol nechtěla by jsi dnes ven??" jasně že jsem nemohla říct nic jiného než "Klidně kdy a kde ??" "Nevim třeba ve 2 hodiny u školní brány??" "Jasně budu tady" Hned co jsem obula boty vyrazila sem ze šatny jako vítr, který vál směrem domů.
Hned co jsem dorazila k vchodovím dveřím vyndavala jsem si z kabele klíče odemkla a vešla jsem. Táta doma ještě nebyl. Bylo 13:00 zbývala hodina do setkání s Jeremym. Hodila jsem tažku ke dveřím a běžela jsem do koupelny se upravit, když jsem došla k zrdcadlu myslela jsem že se zblázním vypadala jsem strašně. Po chvilce zkoumání mého obličeje jsem se rozhodla umít si obličej a znovu se namalovat. Takže nějaký ten korektor,tužka na oči,linky a nakonec řasenku. "Myslím že to stačí" brbtala jsem si sama pro sebe...
Doslova jsem utíkala do pokoje jako vítr nemohla jsem se dočkat myslela jsem že vybounu než přijde. Přistoupila jsem ke skříni, otevřela jsem jí. "Teď vybrat správný outfit. Moc malé,moc odhalující,moc dlouhé, tohle je ono... Vybrala jsem si bílé tílko dalo by se řict s slabě růžovímy ornamenty ( obrázky dalo by se říct ) a k tomu jsem zvolila krátké shortky. Seběhla jsem schody do kuchně bylo 13:37 "Ty jo ty mi teda trvalo" šla jsem k botníku a vybrala jsem baleríno-tenisky (vše v mediích) byli bíle takže se k tomu perfektně hodily. Položila jsem je na botník a vydala se zpět do kuchině a nakoukla do ledničky vzala jsem jsem si zbylí toast ze včera. Po menší svačince jsem šla opět do koupelny si vyčistit zuby vzala jsem si ještě hřeben a trošku si pročísla vlasy koukla jsem na mobil, podle digitálních mobilních hodin bylo 13:43. Ještě před odchodem z koupelny jsem se zkontrolovala v zrcadle. Mobil jsem si dala do kapsy a vzala si fixu a papír a na něj napsala "Ahoj tati šla jsem ven s novím kamarádem přijdu asi tak v 18:00 tak se o neboj PAC A PUSU Tvoje Nikol." Papírek jsem složija do čtverce a připla na lesničku magnetkou. Fixu jsem uklidila zpát vzala jsem si klíče z kuchiňské linky a šla jsem k botníku. Nazula jsem si boty a vyšla z bytu otočila jsem se a zamkla jsem bylo 13:49 měla jsem štěstí že škola je strašně blízko byla jsem tam za necelých 5 minut. Neuvěřila jsem tomu že čekám na kluka do kterého jsem se zabouchla byk tak sexy. Bylo 13:59 věděla jsem že nepříde na čas tak jsem se ještě podívala naposled do mobilu jak vypadám. Upřímě mě se můj vzhled líbí hnědé místy blonďaté vlasy, oříškově oči,středně malí nos a nakonec plné rty dokonce přírodně červené barvy. Bylo něco málo po 14 hodině, nakonec jsem spatřila přicházet Jeremyho. Myslela jsem že se zblázním byl tak sexy měl tmavě nahnědlé krťasy zdobené kapsamy. Triko měl tmavě pistáciové a ty vlasy ve škole se to tak nezdá ale má je husté jako ovčí vlna a to je strašně sexy. Najednou stál vedle mě byloto jako kdyby se teleportoval. "Ahoj Nikol vypadáš úchvatně" musela jsem poděkovat protože jsem už takhle vychovaná " Děkuju Jeremy a ahoj" "Tak kam vyrazíme?" Jsem strašně zvědavá já to vím. "Pojď" Pobídl mě a chytil mě za ruku a táhl mě kamsi do dáli ale ja to nějak neřešila vnímala jsem jen dotek naší ruky. Oběvili jsme se před kolejemi a za chvili projel vlak bylo to super hned co vlak přejel Jeremy mě vzal za ruku a oba jsme vztoupili na koleje ja šla na pravou stranu a Jeremy nalevou. Tak šme došli až k nádraží potom jsme vyrazili domů Jeremy mě doprovodil. Byly jsme u dveří a v tom jsem chtěla Jeremymu poděkovat a obejmnout ho ale místo samotného obejmutí jsem ho krátce políbila na rty a obejmula jsem ho. Když jsem se odtrhla otočila jsem se a odemkla a rozloučila jsem se z Jeremym jenom krátkým tichým "ahoj" a zavřela jsem mu dveře před nosem a šla jsem rovnou do pokoje a lehla jsem si na postel a po 5 minutách jsem usla.

Ahoj tak co jak se máte suprově co říkáte na tuto kapitolku vím je dlouhá taky si to říkám. Moc jsem se rozepsala Vote potěší děkuju
Kdyžtak poslejte nápady na Jeremyho a Nikol je to zábava :*
Pac a Pusu vaše Vikúš :**

Neuvěřitelné SetkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat