Ráno
Ráno sem vztala a šla do koupelny si umýt oblyčej se vpomínkou na náš starý dům, přestěhovaly jsme se protože mě ve škole šikanovaly a táta tady v Praze dostal práci na uřadě. Ano mojí školu,kamrády,kluka,město,byt jsem musela opustit popravdě jsem ani nebyla nucená opustit tohle všechno ale bylo to pro moje dobro protože jsem chtěla začít nový život celý tenhle starý život jsem chtěla zahodit a jít dál. Šla jsem ke své skříni a oblékla jsem si spodní prádlo,černé děrované džíny,tílko z nápisem "LIFE"
a černou mikinu opět jsem šla do koupelny rozčesala jsem si vlasy dala do culíku hodila na sebe nějaký ten MAKE-UP abych zakryla ty kruhy pod očima. Hned co jsem vyběhla z koupelny hodila jsem si na záda batoh vzala klíče a vyšla ze dveří po ubutí bot jsem se otočila a ihned zamkla. V mysly se mi honilo spoustu otázek ale ani jedna odpověď zrovna když jsem byla nejvíce zabraná do svích myšlenek tak jsem narazila do stejně velké dívky jako já takových 164 cm přibližně. "Promiň" musela jsem se omluvit protože jsem takhle vychvaná a ona mi to opětovala "Já jsem Nikol a ty?" Pousmála se a také se představila "Já jsem Jessica ale říkej mi jen Jess" a opět se zahleděla do knížky před sebou. Zase jsem se zamyslela. Za nevelkou chvílí se přede mno oběvila škola,vešla jsem dovnitř přednou se oběvila asi moje nová třídní učitelka podala mi ruku "Vítej Nikol já jsem tvoje nová třídní učitelka Ketrin Morgan na této škole se ti bude líbit máš i dobré spolužáky pojď provedu tě tu." Jelikož začínal nový školní rok tak sem se tešila."Zde je jídelna každý den tu máme něco jiného" Takhle pokračovala od šaten až po třídu....Tak co říkáte na první díl ??
Nebojte ostaní budou delší.
ČTEŠ
Neuvěřitelné Setkání
MaceraAhoj jmenuji se Nikol Bannet je mi 14 a právě jsem se ze svím otcem přistěhovala do velkého města Prahy5.