KAÇIŞ #1

46 1 2
                                    

Ben Algem. 15 yaşında genç bir kızım. Annemiz ve babamız ölmüş bizim. Bizim derken , benim bir de ikizim var : İlgem. İlgemle tek yumurta ikiziyiz , çoğu zaman bizi karıştırıyorlar. Annem bize hamileyken babamla beraber doktora gidiyorlarmış , yolda trafik kazası sonucu annem,babam ve üçüzümüz ölmüş. Bizim tanıdığımız tek yakınımız babaannem. Biz üç yaşına gelene kadar bize babaannemiz bakmış. O da böbrek yetmezliği sonucu vefat edince biz artık yurtta kalıyoruz. "Çocuk Esirgeme Yurdu" Ne kadar kötü bir duygu. Ama başka şekillerde de ( ebeveynlerimizin hapse girmesi veya bizi şiddete mağruz bırakmaları gibi...) burada olabilirdik. Bunada şükür... Bugün İlgemle kahvaltı yapıp odamıza geçtik. Burada bize her işte yardım eden Songül ablamız kapıdaydı. Songül abla niye gelmiştiki. Doğru dürüst kahvaltımızı da tamamlamıştık.(kahvaltımızı bitirmediğimiz zaman odamıza getiriyordu) -İlgeeeem,Algeeem ziyaretçiniz var. Haydi gelin kızlaar ! diye seslendi. Kim gelmişti acaba ? Meraktan ölüyorduk. Hemen içeri geçtik. İçeri geçmemizle İlgem'in bayılması bir oldu. Karşımızdaki adam babamdı. Bende çok şaşırmıştım. Sadece "Bbb...abaa" diyebildim.(Babam vefat ettiği için babamızı görememiş olsak da fotoğraflarından ve babaannemizin anlatmış olduğu özelliklerden tanımıştık. Babamız ela gözlü, uzun boylu, saçları gür bir adamdı.) Karşımızdaki adam : -Siz Algem ve İlgem olmalısınız, dedi. Ben o sırada İlgem'i ayıltmayı başarmıştım. Sakince : -Evet, dedim. Adam devam etti : -Ben Ceyhun. Babanızın tek yumurta ikiziyim. Evliyim ve Çisel adında bir kızım var. Yunanistan'da yaşıyoruz. İlgem merakla : -İkizi misin ? dedi. Ben ekledim : -Bizim niye haberimiz yok? İsminin Ceyhun olduğunu öğrendiğimiz adam : -Türkiye'ye 20 yıldır gelmiyorum. Babanız ve annenizin vefat ettiğinden ve hatta sizin doğduğunuzdan bile haberim yoktu. İlgem sordu : -Türkiye'ye neden gelmediniz bunca yıl?
Ceyhun isimli amcamız :
-Öncelikle şu sizi bizi bırakalım. Lütfen bana "amca" deyin.
İlgem sordu :
-Peki neden sorularımı geçiştirmeye çalışıyorsunuz? Yooksa sakladığınız birşeyler mi var? (İlgem her zaman benden daha akıllı ve fazlasıyla dobra olmuştur)
Amcamız cevapladı :
-Ne alakası var. Hemen açıklıyım o zaman. Türkiye'ye gelmedim çünkü suçlanıyordum.
Hemen sordum:
-Kim tarafından suçlanıyordun amca?
İçeri Songül ablanın girmesiyle konuşma bölündü.
Songül abla :
-Bir şeyler içer misiniz? diyordu.
Amcamız cevapladı :
Varsa çayınızı içerim. Sohbet uzayacak gibi görünüyor.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.




KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin