Şu anlık hikayemin bir kapağı yok, kısa zamanda yapacağım, eğer sizde kapak yapımıyla uğraşan biriyseniz, yapıp resmini atabilirsiniz ^-^ çok mutlu olurum. Eleştirilere açığım (tabii ki kötü bir dille olanlara hayır.)
Keyifli okumalar;Yine, annemin sesiyle yeni bir sahaba merhaba dedim..
"Pelin! Hadi kalk ilk günden okula geç kalacaksın." Diye aşağı kattan bağırdı.
"Tamaaam annee kalkıyorum merak etme"
tabii ki kalkmadım, yatağım da hala uzanıyordum, ilk günden okula gitmeye hiiiiç niyetim yoktu.. kısacası sabahın köründe kalkmaya üşeniyordum,- bu arada saat 11.00 bana göre, saat hala sabahın körü.-
Hemm... ilk günden ders işlenip, yoklama mı alınırmış canımm?? -en büyük öğrenci tesellisi-
Birkaç dakika daha yatakda döndükten sonra uyuyamadığımı fark ettim ve yorganı üstümden yere fırlatarak doğruldum. Kendimi avutmamın anlamı yoktu *-* tabiiki ilk günden yoklama alınacaktı ve ders işlenecekti. Ayrıca ben okula gitmek istemesem bile, annem asla izin vermezdi.
Acınacak durumuma bir süre üzüldükten sonra elimi yüzümü yıkamak için odamın içinde olan banyoma yöneldim. Banyoma diyorum çünkü benim odamda olduğu için benim haricimde kimsenin kullanımına açık değil.
Aynada ki canavar gibi uyumaktan saçları yüzüne yapışmış ireme bir selam çaktıktan sonra, buz gibi suyun yüzümle birleşmesine izin verdim. Olumm dondum lnn
Ardından banyodan çıkarak odama bir usain bolt edasıyla daldım ve kıyafet dolabımı açtım. Tibikisi ilk gindin firmi giymiycimm..
Altıma siyah dar paça pantolonumu geçirip, üstümede iki yanıda bel bitimine kadar yırtmaçlı olan mavi gömleğimi geçirdim. Ardından gömleğimn bir kısmını içime soktum ve kendimi böyle daha tarz göründüğüme inandırarak, aşağı kata yani mutfağa annemin yanına gittim.
Mutfak kapısına yaslanarak annemi şöyle bi süzdüm. Tabi o beni farketmedi bile bana kahvaltı hazırlamaktan.
Olum bnm annem diye demiyorum bu ne marifet, her sabah döktürüyor. Ben hayatta böyle kahvaltı hazırlayamam. Gelecekte anasına bak kızını al tezini uygulayarak beni alacak kişi fena yandı söyleyeyim.
En sonunda annem varlığımı hissetti ve, sıcak bir tebessümle günaydın dedi. Bende karşılık vererek gittim ve yanağına öpücük kondurarak :
"Hatuna bak beeğğğ" deyip yanağından bir makas aldım."Deli kız seni, otur hadi ye yemeğini soğutma" deli kıss, ivit o benimm
Annemi onaylayan bir bakış attıktan sonra masaya oturdum. Beraberimde annemde oturdu ve ben yemeğe gömüldüm. Evet tam anlamıyla gömüldüm sjsjsjsj
Yaklaşık 10 dk sonra ben kahvaltımı çoktan bitirmiştim ve yine annemin yanağından bir makas alarak odama çıktım. Evet arkadaşlar, ben o yiyip yiyip kilo almayanlardanım.
Daha sonrasında saçlarımı tarama kararı aldım. -yarısını yolup yarısını tarama kararı desek daha mı iyi olur sankiğğ.
●●●
"Evet başarabilirimmm, ağağağa. Olmuyoğğğğ, bu saç niye açılmıyor yaaa"
Yaklaşık 20 dkdir saçımı taramaya çalışıyordum. DİKKAT, 'ÇALIŞIYORDUM'
En sonunda cinnetten çıkmışa döndüm ve saçımın dolanan kısmına minik bir makas darbesi vurdum. Haddiii yaa o kadarda kestiğim belli olmuyor, sadece minicikk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim Papatyam
HumorSelam gençlik ! :D yeni hikayee.. diğer hikayeme benziyor, fakat kurgu değişecek, eskisinide silmeyi düşünüyorum, umarım beğenirsiniz :)) yorumları ve votelerinizi bekliyorum. Keyifli Okumalar! Deli dolu bir kızın hikayesi..